Grote voeding en beveiliging

Gestart door Gerard Wassink, augustus 19, 2013, 08:04:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik moet er eens induiken, want het is een feit dat bv glaszekeringen voltage afhankelijk zijn.
Hoe dat met deze automaat geregeld is, is mij niet geheel duidelijk.
Gerard de stroom gemeten tijdens normaal bedrijf is volgens jouw berekening. Echter bij een sluiting zal afhankelijk van de spanning de stroomopbouw bij hogere spanning vele malen sneller zijn dan bij lagere spanning. Uiteindelijk zullen de amperages gelijke waarden waarop een zekering doorslaat.
Dit is althans de materie die mij altijd bijgebracht is.... Mocht dit niet kloppen, dan heb ik een hele lade in mijn servicebus voor niets gevuld met verschillende voltage en amperage zekeringetjes ;)
Jeroen

Citaat van: Nuffield10/60 op augustus 22, 2013, 20:01:48
Ik moet er eens induiken, want het is een feit dat bv glaszekeringen voltage afhankelijk zijn.
Hoe dat met deze automaat geregeld is, is mij niet geheel duidelijk.
Gerard de stroom gemeten tijdens normaal bedrijf is volgens jouw berekening. Echter bij een sluiting zal afhankelijk van de spanning de stroomopbouw bij hogere spanning vele malen sneller zijn dan bij lagere spanning. Uiteindelijk zullen de amperages gelijke waarden waarop een zekering doorslaat.
Dit is althans de materie die mij altijd bijgebracht is.... Mocht dit niet kloppen, dan heb ik een hele lade in mijn servicebus voor niets gevuld met verschillende voltage en amperage zekeringetjes ;)

Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd, dus ik ben benieuwd naar de theorie daar achter. Wellicht dat het met grotere vermogens te maken heeft?

Ik hou me aanbevolen.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

isotretinoin ohne rezept kaufen accutane tabletten kaufen  accutane kaufen schweiz
accutane rezeptfrei accutane tabletten kaufen  isotretinoin rezeptfrei kaufen
isotretinoin tabletten rezeptfrei accutane tabletten kaufen  accutane kaufen deutschland
isotretinoin tabletten rezeptfrei accutane tabletten kaufen  accutane kaufen schweiz
accutane rezeptfrei accutane kaufen deutschland  isotretinoin ohne rezept kaufen
accutane rezeptfrei bestellen accutane tabletten kaufen  isotretinoin tabletten rezeptfrei