Schuifschakelaar

Gestart door ger deguelle, augustus 17, 2013, 19:18:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoi allemaal.

Ik heb een foto gezien maar er was niet veel uitleg bij welke schakelaar het was ,het gaat voor mijn peco code 55 wissel met electrofroc .
Ik wil dat eens gaan testen of dat werk met een trek duw stafje zo als ik dat eerst had bij mijn eerste baan .
Maar hier de tekening wat ik gezien heb :

Dus wie weet welke schakelaar ik hier voor moet hebben ,ik hoop dat het duidelijk is wat ik wil doen  :-[
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Dat is zoon schakelaar John thx

Nu ff verder uitzoeken hoe ik dat moet gaan doen met een trek duw stang naar de wissel ,waar ik dat gezien had gingen ze niet verder op in hoe het allemaal gedaan is en aan gesloten is .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Citaat van: JohnT op augustus 18, 2013, 15:18:35
Hou Martin zijn draadje is in de gaten die zal het vast wel uitleggen. Daar zie je ook het gebruik van de schakelaar.

JohnT

Ja dat zal ik zeker doen ja  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Naar een paar dagen goed zoeken op internet heb ik dat kunnen vinden ,het is dan wel allemaal in het duits en wil dat met jullie delen :

http://www.moba-trickkiste.de/wie-macht-man-bauen/datenbank-tipps-tricks.html?id=191&task=view&total=13&start=4

Ik hoop dat dat een beetje werkt en het is ook een beetje in de kosten drukt als het werkt ,maar wie niet waagt wie niet wint denk ik zo .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


stromectol rezeptfrei stromectol ohne rezept  stromectol kaufen apotheke
stromectol kaufen österreich stromectol ohne rezept  stromectol tabletten kaufen rezeptfrei
stromectol ohne rezept kaufen stromectol ohne rezept  stromectol kaufen ohne rezept
stromectol online kaufen stromectol ohne rezept  stromectol rezeptfrei kaufen online apotheke
stromectol kaufen deutschland stromectol ohne rezept  stromectol 3mg tabletten kaufen
stromectol tabletten kaufen stromectol kaufen deutschland  stromectol 3mg tabletten kaufen