Sewett's Mine (On30)

Gestart door American, augustus 02, 2013, 16:14:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bart, wat zie je op de foto lekker ontspannen uit?
Echt 'n modelbouwer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Ik spuit mijn wielen ook maar alleen de basiskleur, een airbrusch is leuk maar textuur brenk je aan met de kwast poeders en alcohol ik gebruik eigenlijk alleen maar Rembrandt pastel krijt.
Ik gebruik uitsluitend acryl maar vind de hechting op metaal niet altijd juf en het 
DJ

metaal eerst insmeren of spuiten met reactie primer dan heb je nergens geen last meer van.
Wel goed ventileren anders word je heeeeel vrolijk! ;D

Ton
Erare humanum est

reactie primer, klinkt goed haha en waar kan ik dat kopen ik gebruik nu voornamelijk de primer van de action en voor op metalen castings etc is dit prima spul maar rails en dergelijke andere objecten krijgen gewoon meer aanraking te voortduren  en dus meer slijtage net als locomotieven en ander rollend materiaal
DJ

Spuitbus rode autoprimer bij de automatrialen zaak
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Beste mensen,
Naar mijn idee is deze Flatcar gereed.
Waar het hout voor gebruikt wordt is te zien op de foto's!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Duidelijk  :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Mooie kissie's Hans! ;) maar zijn ze correct voor het tijdperk? In de vroege jaren waren ze toch rechthoekig?

Misschien heeft Hans ze iets te breed (dikke mensen), maar ik denk dat de vorm goed is.


Foto op de site van 9th battalion van hun site. Moet ergn gedurende de burger oorlog zijn genomen, al lijkt het erop dat die knaap gimpen aan heeft, maar kan mij vergissen  :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Och, je hebt dikke, dunne, lange, korte, hele lange, hele dikke, hele dunne, hele korte, met of zonder dikke buik etc. etc. etc.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op augustus 27, 2013, 20:23:32
Och, je hebt dikke, dunne, lange, korte, hele lange, hele dikke, hele dunne, hele korte, met of zonder dikke buik etc. etc. etc.


Hahahaha
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

en als het dan nog niet past , AANSTAMPEN!!!!   waar gaat het over!!!!

Ton
Erare humanum est

LOL Ton,

"When it dont fit, y'ain't hittin' it hard 'nough..."

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Beste mensen,
Hierbij nog wat foto's van mijn vorderingen op de Sewett's Mine.
Langzaamaan wordt het steeds voller op mijn baantje.
De gebouwen(tjes) staan er nu allemaal erop.
Nu gaat het er om het geheel te detailleren.
Zelf krijg ik er steeds meer plezier in nu het op zijn eind gaat lopen.
De komende tijd ga ik proberen om nog enkele mooie bomen te maken.
Ik houd jullie op de hoogte van het een en ander.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi American,

Ziet er goed uit hoor!! Vroeg me alleen af waarom je zo'n vreselijke kronkel tussen je wissels heb zitten, heb je dit expres zo gedaan? Rest heb je namelijk wel netjes recht en vloeiend, denk mischien heb je er een reden voor...

Nogmaals ziet er allemaal goed uit hoor, ben benieuwd wat je verder nog in petto heb  ;)
Grtz Robin.