Even voorstellen

Gestart door robboxxx, mei 29, 2012, 21:21:59

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mijn naam is Rob en ik woon in het oude centrum van Maastricht. Ik ben een hele tijd uit de Spoormodelbouw geweest en ben nu terug. Ik ben nog aan het ori?nteren wat ik precies ga doen maar ik weet bijna zeker dat het Amerikaans smalspoor (H0N3) gaat worden.

Maar aangezien ik niet zo'n "rijder" ben en meer een "rangeerder" kijk ik ook naar de mogelijkheden van een Switching lay-out, misschien zelfs in spoor N.

Ik heb een ruimte van zo'n 12x4,5 meter ter beschikking maar weet nog niet hoe en wat ik ermee ga doen.

Het lijkt me vooral leuk om veel zelf te bouwen.

He welkom Rob, pff met zo'n ruimte, graag veel zelf bouwen en graag mogen rangeren...zou ik ook eens naar 0n30 gaan kijken..

Inderdaad!
Welkom.
Ton
Erare humanum est


Dank voor de welkomswoorden.

In antwoord op de reacties: Ik heb inderdaad een behoorlijke ruimte ter beschikking maar ik denk niet dat ik de gehele ruimte in een keer ga gebruiken. Ik begin klein en ga dan beetje bij beetje uitbreiden.

Zoals ik al zei moet ik nog veel uitzoeken eer ik een uiteindelijke beslissing neem dus 0N30 zit ook nog in het achterhoofd.

Voorlopig zit ik nog vol met vragen.

Welkom
Als je gaat bouwen ga je ons wel inlichten h?!  ;)

Groet,
Paul


Welkom Rob, heb jij een winkel in modeltrein zaken gehad? Iig blij dat er nog een zuiderling aanwezig is.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hi Rob,
Welkom. Met die ruimte kun je ook gewoon naar O kijken. Een beetje smal dan maar meer dan genoeg lengte voor een switching layout.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Nee sorry. Ik heb geen winkel gehad. 0 valt af. Ik heb 20 jaar gefrustreerd rondgelopen om dat ik ?cht geen plaats had en zelfs een klein N baantje van 90x90 cm hopeloos in de weg stond. Nu heb ik (te)veel ruimte dus ga ik me niet beperken door een grotere schaal te kiezen. Neemt niet weg dat er erg mooie dingen gebouwd kunnen worden in die schaal.

Blij dat ik niet de enige "Zuiderling" ben (of moet dat Zonderling zijn?)

Hoi rob, welkom en een mooie ruimte heb je voor je zelf.

groet marcel.