hallo

Gestart door ZFRANK, juli 28, 2013, 13:25:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo US spoorders,

ik heb me even geleden hier al aangemeld, maar nog nooit iets van me laten 'horen' . Ik ben lang geleden met met M?rklin Ho begonnen, zoals waarschijnlijk velen hebben gedaan.! Eind jaren 80, ben ik overgestapt naar spoor Z. Amerikaans spoor heeft me altijd al geinteresseerd. Tijdens een reis naar Denver, had ik gelukkig even tijd om bij Caboosehobbies langs te gaan. (Daar kocht ik via de post m'n mtl koppelingen al voor m'n Duits Z spoor.) Ik zag toen de nieuwe MTL UP gp35 in schaal Z. Dit was mijn start in US-Z spoor. Uiteindelijk werd de D&RGW mijn favorite voorbeeld. Voor spoor Z betekende dat zelfbouw, overspuiten enz. Daar ik niet echt veel ruimte heb, bouw ik al een hele tijd aan een kleine rangeerbaan. Ik wissel regelmatig infotmatie uit op Trainboard, maar vind het ook wel interessant om het eens wat dichter bij huis te zoeken.

Groeten, Frank

Hi Frank, welkom. Caboosehobbies, ik ben daar een jaar of wat geleden binnen geweest. Leuke lui die alle tijd voor je nemen en een zaak waar je gemakkelijk een poosje in rond kunt neuzen, zoveel te zien in alle schalen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hoi frank welkom op het forum
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Welkom Frank,D&RGW in Z , wow!

Ton
Erare humanum est


Welkom Frank!
Heel veel plezier hier ;)
Jeroen

Welkom Frank!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Van harte welkom, altijd leuk om wat schalen diversiteit te hebben.

Groet,
Paul