Lake Fall Lumber co. ON3 "The beginning"

Gestart door Robin87, juni 15, 2013, 17:54:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mooi werk! Echt een flinke klus, ben benieuwd naar het verloop van de bouw.
Jeroen

Hi Robin,

Ziet er goed uit. Vakwerk.

Gr John
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Robin, het zou wel leuk zijn als je de foto's op pagina 1 zou kunnen herstellen.
Die zijn verloren gegaan toen de server op zijn gat ging.

Ton
Erare humanum est

Dank jullie wel heren, ben er ook redelijk content mee  :D


Maar ik heb eindelijk de tijd gevonden om de foto's te herstellen!!
Het bouwen is nog niet verder gekomen maar hoop me daar dit weekend een paar uurtjes mee bezig te kunnen houden......drukdruk....

Iemand nog een idee over machinemodelletjes voor in de mill straks, zie mooie setjes van Sierra, maar kon verder nog niet echt wat moois vinden....

Grtz Robin.

juli 15, 2013, 20:36:55 #19 Last Edit: augustus 04, 2015, 20:06:46 by Robin87
Zo, afgelopen weekend was het druk met de barbeques  8) maar had toch nog ff wat tijd om de laatste zijde uit te denken en de spanten te fabriceren.
Vandaag had k niet veel zin om in de zon te zijn dus ben lekker aan het kliederen gegaan, heb de bovenbouw een kleurtje gegeven......dacht eerst dit is te donker maar het is inmiddels als een beetje gewennig geworden, ben er blij mee.....dank aan mede forumlid Martin.... :D ;) volgende keer ff blijve plakke hier voor een Groene !!  ::)

Heb ook een start gemaakt aan de NBW's , ben er nog druk mee aan het experimenteren...
Grtz Robin.

juli 15, 2013, 22:02:10 #20 Last Edit: augustus 04, 2015, 20:07:50 by Robin87
Resultaat tot nu toe...
Grtz Robin.

Hij gaat goed Robin, mooi die details in grotere schalen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


juli 22, 2013, 15:41:45 #23 Last Edit: augustus 04, 2015, 20:08:58 by Robin87
Gisteravond de fischplates en NBW's afgemaakt op de voorzijde van de mill.
Inmiddels een begin gemaakt met het dakbeschot op een kant.....heb gekozen voor "handzame"lengtes ipv lange planken zoals je vroeger wel eens zag. Ik ben er denk ik wel tevreden mee....
Had nog een hoop roerstaafjes liggen, die heb ik er voor gebruikt, de andere dakvlakken doe ik misschien wat anders op....kan alleen nog niet echt iets vinden om golfplaten van te maken......heeft iemand misschien een tip daarvoor???? Wil dat ook eens proberen...
Grtz Robin.

Catering schalen, van die wat dikkere alu dingen. Trek ik over een flatcable of naast elkaar geplakt 1,5mm bloemistendraad het golfpatroon in met een wat stompere punt..

Ziet er HEEL  mooi uit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat ziet er goed uit!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Volgens mij werkt in jouw schaal dat golfkarton wat je bij een hobby shop krijgt, is meestal zilver, groen of rood alu folie bekleed.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Ziet er echt goed uit. Mooi dat je het geduld kan opbrengen om zo een groot gebouw te maken.
Petje af. Houtbouw is echt te gek

gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl