BC-rail Pavillion station

Gestart door marcel, mei 21, 2012, 22:20:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo,
Met een nieuw forum ook weer een nieuw topic voor mijn eigen baan.
Ik ben geen veel gebruiker, maar ik zal proberen regelmatig te updaten.
Na heel wat opbouwen en afbreken, want ik wou graag rondjes rijden, en niet veel plaats heb ik besloten om
Pavillion station te bouwen en bestaande siding voor het laden van pressure hoppers (voor droge kalk en cement) en
een niet meer gebruikte yard op de achtergrond,( fictief).

groet Marcel.


Mooi zo Marcel, het hoeft niet altijd groot te zijn, wat je hebt ziet er erg natuurgetrouw uit, daarmee bedoel ik het gras en de ballast. Belooft wat voor als je toch nog eens kunt uitbreiden.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Deze baan kende ik nog niet. Het ziet er allemaal heel realistisch uit. Ik geloof dat ik wel kan zeggen dat ik door dit soort plaatjes heb besloten op de amerikaanse tour te gaan.
super!

Groet,
Paul

Geeft een rustige uitstraling, zoals al is gezegd een realistisch beeld.

Ook de oplossing tegen stof ziet er goed uit.

JohnT

Apart thema dat veel mogelijkheden voor detalliering biedt, ook al is de ruimte beperkt.
Wordt er gekitbashed en/of gescratchbuild? En welke functie heeft dat spoortje daarboven?

Bouw ze,

Fredy Coenen
The Espee      -     The Friendly Southern  Pacific

Ziet er goed uit , simpel maar gedetailleerd. strak!

Ton
Erare humanum est

mei 22, 2012, 21:40:01 #7 Last Edit: mei 22, 2012, 21:49:45 by marcel
Mijn dank voor de positive reacties,

@Milocomarty, dat mag hoor, lekkker simpel.

@Janbouli, Ballast is van NS/Structon, bij ons een paar dorpen verder is een depot van structon en daar licht ballast
in overvloed kost niets wel even vragen, dan zeven en wassen, komt voor 90% overeen met ballast van BC-Rail.

@ Shayman, Wat bouwen betreft probeer ik van alles wat, dat spoortje boven is bedoeld als background voor het schuine
    dak, en aangezien dat ik allemaal messing modellen heb, komen bovenop de langere modelen die niet
    door de radius gaan.(centerbeam flatcars).

groet Marcel.


   

Houd er idd wel van een niet te ingewikkeld baanplan met een lekkere hoeveelheid scenery. Mooi werk !

Hallo, Met de regen van gisteren weer een beetje aan m`n baantje gewerkt,

Eerst het gebouw en de wagon ontdaan van hun glans en geplaatst en ramen dicht getimmerd,
Daarna alvast  een stukje van de achterkant aangekleed met "ground cover" en een paar bomen geplant.
En als laatste een mooi shot, in het bos.

groet Marcel.



Hoi, na een aantal maanden is het fictief yard gebouw aangekleed met ground cover en details, er word later nog meer gedetaileerd. met bomen en ander spul.

Nu komt als eerste een apparaat voor het laden van de hoppers. Maar daar moet ik nog over denken want dat word zelfbouw.

Groeten Marcel.
   
       

Ziet er goed uit Marcel, mooi vuil en lekker rommelig.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N