Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mooi Martin!!
Ik kan het trouwens niet laten om de achtergrond van je foto's te bestuderen.... Het blijft een geweldig werkplaats!!
Jeroen

Dank mannen !

Muurtjes en paaltjes, paaltjes en muurtjes...zo'n 2,4 meter...nog een klein stukkie te gaan en dan heb ik de voorkant gehad..






Nooit gedacht dat het in zo'n grote schaal ook wel eens eentonig kon worden.  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Maar het ziet er wel kek uit  :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Pff, zeg da wel, effe doorbijten en dan 's met het deck bezig..

Lange kademuur beplankt vanavond en een beginnetje gemaakt met het stukkie kustlijn. Wil dit keer de wat hoekiger look van bv de rots in Acadia National Park. Vandaar de start in het die roze meuk....








Mooi om te zien hoe alles word  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heeft wel wat die rotspartij maar lijkt niet op die foto.
De rotsen daar zijn veel meer door elkaar.
Je zou het eens met purschuim moeten proberen, zoals ik het doe.
dan krijg je een veel meer random effect.
Verschillende beads schuim op elkaar en dan laten verspringen naar achteren.
Het schuim uit en afsnijden naar aanleiding van de random vorm van het opgespoten schuim.

Ton
Erare humanum est

Ha die Ton,

ben er ook niet klaar mee, beetje carven en gipsen nog. Gaf het voorbeeld meer om de hoekigheid weer te geven.
En pur-schuim is aan mij niet besteed. Kan dus niet tegen de smerige klauwen die je er van krijgt en de totale oncontroleerbaarheid...zou dan eerder voor pur-plaat gaan...(ook isolatie, wordt voor ons ook tegen een vette prijs verkocht als puren)

Ja , je moet ook niet gaan vingeren in natte pur!
En die onkontroleerbaarheid heeft, vind ik, juist zijn charme.
Maar na diverse bergprojecten heb ik het spuiten aardig onder de knie.
Je bent te snel geneigd om een dikke laag te spuiten , en dat is nu juist niet goed.
Ik doe het tegenwoordig laagje voor laagje.
Tussen de lagen goed laten uitharden.
Als je in 1 keer spuit dan heb je een hele grote kans dat, als je denkt dat de berg uitgehard is, je in het midden een vloeibare smurrie tegen komt.
En dan heb je een zooitje met troep die naar buiten komt.

Ton
Erare humanum est

Toch echt geen pur voor mij Ton, moet zellufs nix van die bruislijm hebben...

Vandaag hemelvaart, mooi dagje om aan de modules te werken, maar 's bezig met het bepalen van de achtergrond hoogte....



alle houten kademuurtjes aan de voorzijde van de baan bekleed...



en wat rocky business gecombineerd met een kleine steiger voor een klein kreeften restaurant (idee effe geleend van Troels)









aardig tevreden over de gedane arbeid vandaag...

Idd Die rotsen zien er goed uit zo.

Ton
Erare humanum est

Is niets anders dan snijen en breken in die roofmate meuk, daarna effe licht gegipst met wat zwart erdoor om de naden wat weg te werken. Restanten roofmate weer gebruikt als debris..

Verbaas me keer op keer hoe makkelijk jij de dingen doet lijken Martin, ziet er weer geweldig uit.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Och, is het toch ook, gewoon een kwestie van doen en niet teveel denken, je laten leiden door het toeval...natuur is ook nergens hetzelfde...
Btw een nieuw speeltje onderweg....



70kV aan elektrostatisch geweld  ;)