Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Ja, maar weer allemaal van die spitse daakjes  :'(  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Sorry Jan, maar die staan er nu eenmaal veel  ;)

Citaat van: milocomarty op maart 21, 2013, 10:04:22
Sorry Jan, maar die staan er nu eenmaal veel  ;)

Ik weet het , oost kust is idd alles spits en zeker toen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Beetje aan het werk geweest met de warehouses, alle wandjes bekleed, inclusief de achterwanden. Handgeschildert reclameding en het begin van een trapje naar de eerste etage...




Mooi Martin, is het hele pand geweid aan de zeilmaker ( vond de letterlijke vertaling beetje raar klinken, maar het klopt wel, de hele tijd in mijn gedachte dat er een ander meer toegepaste benaming voor zeilmaker is ).
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Alleen het bruine pandje Jan, zeilmakers hadden niet zulke grote panden. Wit / blauwe wordt D. Abbot Slate Co. en de rooie weet ik nog nie..

ziet er mooi uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Thnx..


Dakkie op R.B. Scott, stukkie karton, beetje basswood als windveer en dakleer van masking tape..



kwassie met zwarte, witte and burnt umber acrylverf..



andere hoek..


dat ziet er goed uit  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Toppie Martin!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Thnx !

Zo een paar luie paasdagen, slechts een klein beetje werk gedaan. Alle gebouwtjes in elkaar geplakt. Reclame op  D. Abbott Slate Co. in illustrator voor elkaar gemaakt.  Niet met het handje geschilderd dit keer maar geprint op een stukkie erg dun papier. En een begin gemaakt met de leisteen shingles..gemaakt uit kleine stukkies Canson MIteintes pastelpapier op maat gesneden naar een schaal 20x12 leisteen shingle..






Zou niet zeggen dat dat geprint is Martin, erg dun papier dus, grote vloeitjes  :o , en de leisteen shingles zijn top.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

alleen nog wat lood om af te sluiten.
Ton
Erare humanum est