Mara Harbor

Gestart door milocomarty, maart 07, 2013, 01:08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoezo John ? D'r zit vergrijsde eik onder...

Foamboard plaatjes, dan bekleden en in elkaar lijmen, versteviging alleen in het hoekie. Voor het bekleden gebruik ik fineren / papier en transfertape als lijm...



Toch maar besloten het dek compleet dicht te gooien, ben nog wat aan het puzzelen met ontkoppel magneten, maar denk da'k die kleine vierkante magneetjes er met de bovenfrees wel in krijg. Stukkie folie erop om een metalen plaat na te bootsen, kan ik gelijk zien waar die zooi zit...







wissels is een lastige klus....

Mooi Man!!!

Ton
Erare humanum est

Ziet er mooi strak uit
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Her en der wel foto's gezien, maar ja echte wissels hebben minder en een andere slag..

Hi Martin,
Plaatselijke aannemer maakte over het algemeen de steigers en de rails erop. Dus volgens mij geen standaard en daarom denk ik dat elke oplossing een goede is. Wat ik wel gezien heb (oa in Puerto Barrios), maar geen foto's van heb, dat de wisseltong altijd tegen de houten beplanking aanlag. Dus net genoeg ruimte om hem te bewegen. En meestal een weghaalbare stalen plaat over de trekstang. Het wissel werd met een soort koevoet op de trekstang omgezet.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Da's ongeveer wat ik in gedachten had Bart...

Zo voorkant zover klaar, nu nog een paar plankies aan de achterkant, tevens maar wat cobblestone gedrukt om te zien hoe dat eruit ziet...







op verzoek van iemand een plaatje met een 30cm lineaal voor de maat...


Wauw!!!
Die cobblestone is zeer goed gelukt.
Hoe krijg je dat voor elkaar, Martin?
Hans, liefhebber On30 + H0