Planning baan: LDC West

Gestart door CSX 6400, mei 09, 2012, 08:02:27

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Die lui hebben ook een prima naam ;)

Tja, als je iets uit The States wil kopen kan je zeker zijn dat je dan met creditcard moet betalen.

Ik heb nu eindelijk een fijne werkplek. Vroeger moest ik ofwel op mijn "school" bureau werken of aan mijn "treinen" tafeltje van 65cm hoog. Nu heb ik eindelijk een volwaardige tafel in mijn kamer waarop ik fatsoenlijk kan brouwen.
Zo ziet de tafel eruit na een halve dag in gebruik geweest te zijn. (ik ben compleet leeg begonnen). Dat belooft wat  ;)


Groet,
Paul

Niets nieuws zo ziet mijn werkblad er altijd uit.

Maar gefeliciteerd met je eigen werktafel. Werkt altijd beter als je het spul zo kunt laten staan om er een ander moment weer aan verder te kunnen werken.

JohnT

Zo da's nog netjes  ;) Die van mij nog nie gezien  ;D

Ik heb Jan en John gevraagd het eerste gedeelte van mijn draad hiernaartoe te verplaatsen aangezien dat niks tot weinig met het echte bouwen te maken had maar vooral gedachtespinsel en plannen. Ik stoorde me aan het feit dat de draad LDC west een van de grootste bouwdraadjes was maar waarin het minste resultaat in werd getoond.

Vandaar dat er het een en ander is verplaatst e.d.

Groet,
Paul

Even terug over het werkblad.

Beter?  ;D



Groet,
Paul

Ja dat lijkt er meer op, en nu op schoot voor de TV bouwen , want op je buro is geen plaats meer  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Inderdaad, de "troep" breidt zich als vanzelf uit via de vensterbank naar mijn schoolbureau naar mijn bed.

Wat je op de foto ziet was een beginnetje van een kerstdioramaatje. Hier een fotootje toen hij af was. Het is duits geori?nteerd dus eigenlijk hoord het hier niet.  ;) Hier meer foto's.


Groet,
Paul