Facebook

Gestart door JohnT, maart 11, 2022, 16:12:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beste leden, ik heb lange tijd geprobeerd er van af te zien maar nu is toch de tijd gekomen om een Facbookgroep aan te maken. Tegenwoordig in het nieuwe internetverkeer lijkt het noodzakelijk te zijn om nog mee te komen in deze wereld.

Ik stel voor dat geïnteresseerde er korte berichtjes plaatsen maar heb je een uitgebreid artikel over waar je mee bezig bent dan kun je dit beter op het forum plaatsen met een verwijzing vanaf de facebookpagina want ik persoonlijk vind een forum nog het prettigst werken.


De instelling op de Facebookpagina is privé om gegevens van leden te beschermen. Wil je deelnemen aan de groep dan kun je een aanvraag voor lidmaatschap indienen.



Voor geïnteresseerde, https://www.facebook.com/groups/1156403775180060


JohnT

faceboek is bij mij nee

maar een whatsapp groepje ?
voor kleine vragen en dingen , makkelijk, snel , en niet zo dwingend

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Zou ook kunnen, bedenk wel dat ik het forum er niet voor wil inruilen hoop nog steeds op betere tijden.


Dat men na de Corona de hobby weer oppakt.


JohnT

Forum is voor mij ook nr 1

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Tof, dat er ook een Facebook-pagina komt zolang het privé blijft is het doenbaar

Vic



John,

Als het enkel Belgische en Nederlandse leden moeten worden zal het langzaam gaan, als er ook Duitse, Franse, Engelse en Amerikaanse bij mogen komen kan ik er jou een kleine 300 bezorgen via mijn FB-pagina: https://www.facebook.com/groups/566127287540390

Vic

De FP-pagina is voor mij een idee om te kijken of ik het forum onder de aandacht kan krijgen. Ik denk dat er tegenwoordig velen met FB bezig zijn en een ouderwets forum een beetje vergeten.


Gelukkig zie ik wel werk van forumleden op FB verschijnen dus de hobby leeft nog steeds.


Zelf ben ik ook elke dag wel met treinen bezig alleen geen Amerikaans op het moment, waardoor bijdrage van mij nihil zijn.


Wat betreft nieuwe leden vind ik prima, hoop dat de taal geen barrière gaat worden.


Bedankt voor je aanbod.


JohnT