Auteur Topic: US convention Nederland  (gelezen 4839 keer)

Offline usronald

• Hudson Ervaren rot
Jan, in zowel mijn Strato mail als eigen mailbox van Gmail geen mailtje van jou gezien....

Offline Janbouli

• Administrator
  • Challenger Super poster
    • Janbouli's Hobbysite
Jan, in zowel mijn Strato mail als eigen mailbox van Gmail geen mailtje van jou gezien....

mmmm, toch echt naar je gmail gestuurd , het ging over de Homepage daar ontbreekt in de datum een cijfer , er staat 202 ipv 2021

Update 15-02-202: Nieuwe datum komt snel ivm Covid 19 /New date will come soon due to Covid 19

Dacht dat het misschien verwarrend kon zijn voor sommigen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Offline usronald

• Hudson Ervaren rot
Dank je, ga ik aanpassen!

Onder jou emailadres (jan (at) janbouli.com) geen mail binnen gekregen. Weet je zeker dat je naar ronaldhalma (at) gmail.com hebt gestuurd?

Offline usronald

• Hudson Ervaren rot
Mensen,

De voorbereidingen lopen volop en we gaan er nog steeds vanuit dat we 21/22 mei door kunnen gaan. De site www.dutchusconv.nl is inmiddels meerdere keren bijgewerkt en op dit moment is dat wat aan deelnemers gelistet staat ook daadwerkelijk aanwezig.

Onze locatie de Hofnar staat vol met mooie, bekende en onbekende modelbanen. Hopelijk voor ieder wat wils.

We willen het "oude" conventie gevoel een beetje terughalen zoals het altijd in Zwitserland was. Informeel, informatief en gewoon meeten en samenzijn met mede-US modelbouwers. Ik hoop echt dat we dat voor elkaar gaan krijgen!

Hopelijk zien wij als organisatie ook mensen van dit forum, jullie zijn van harte welkom. Kaartverkoop start binnenkort online en geeft direct 10% korting op de reguliere entreeprijs bij de kassa. Doe er uw voordeel mee zou ik zeggen, de actie start rond 1 maart en zal lopen t/m de vrijdag voor de conventie (20e). In het weekeinde zal er een 5% korting zijn voor online gekochte kaarten. Wij doen dit om zoveel mogelijk kaarten zo te verkopen om gedoe met cash aan de zaal te voorkomen. Plus; afstorten van cash geld kost serieus wat dus dat willen we eigenlijk niet ;)

Ik zal jullie zover op de hoogte proberen te houden en kijk gewoon regelmatig op onze site www.dutchusconv.nl !!