Auteur Topic: Stockcar 0n3  (gelezen 45 keer)

JohnT en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frits

• Porter Goed aan de gang
Na een flinke tijd tekenen en printen lijkt mijn stockcar zover te zijn dat ik hem kan gaan monteren.
Met deze hoop onderdelen moet het lukken. Op de foto ontbreken nog de 8 spiraalveertjes die in de draaistellen horen. 
Die dingen springen vaak alle kanten op en kun je maar beter direct uit het zakje in het draaistel plaatsen.
Als ik zo de boel eens tel kom ik toch op een kleine honderd onderdelen, waarvan de 4 stalen assen, de 8 lagerbussen, 8 spiraalveren en de 14 tekstplaatjes niet geprint zijn. Die laatste zijn wel geprint, maar niet in 3D.

Als hij klaar is meld ik mij weer.
« Laatst bewerkt op: juli 19, 2021, 19:06:02 door Frits »
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Offline usarene

Hallo Henk.

Met al deze onderdelen moet het wel lukken om een stockcar te bouwen maar een boxcar gaat echt niet lukken maar een zeurpiet die daar op let!
Het ziet er verder wel mooi strak uit en knap dat dat zo geprint kan worden, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Als je deze zijkanten van losse houtjes of Styreen moet maken, nou, dan ben je wel even bezig hoor!
Succes met de montage!

Groeten van René.

Offline Frits

Je hebt het juist. Het moet wel een stockcar zijn. Al die kieren dat is natuurlijk voor die dieren. Ik heb mij op het verkeerde been laten zetten omdat de voorbeeld foto bij de boxcar serie stond. Maar geen nood ik kan er ook wel vee in zetten dat boven op de bergweide mag grazen.
De boxcar komt later wel.

Frits
« Laatst bewerkt op: juli 19, 2021, 19:06:51 door Frits »

Online JohnT

• Administrator
  • Challenger Super poster
    • Amerikaans modelspoor
Mooi bouwpakket Frits, succes met de afbouw.

JohnT
Modelspoor, het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis er naar toe.

Offline Frits

Jullie zullen denken dat ik wel erg lang over zo'n leuk bouwpakket doe. Het mooie weer is echter de boosdoener.
Ons huis heeft ook onderhoud nodig en daardoor gaat mijn tijd deze week helemaal op aan schuren, plamuren en schilderen. Oud huis hè.
Tevens heb ik een grote lichtkoepel in het dak gerenoveerd. De bovenschaal moest er af om alle tochtstrip te vervangen en de bevestigingen die los zaten te verbeteren.
Deze week ben ik al twee maal naar de bouwmarkt gefietst. Fietsen is beter voor het milieu en mij dan autorijden. 
Aangezien ik niet meer zo piep ben is het accutje rap leeg en moet vader even gaan zitten.