Print vrachtwagen voor nul

Gestart door JohnT, januari 05, 2021, 11:45:48

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ik kan misschien wel wat printen.


Ik heb al een Ford T, maar daarvan zijn de wielen niet te printen, te dunne spaken.


Maar daar is een oplossing voor zie plaatjes.


JohnT

Cor,

Mag je altijd doen, ik denk dat er wel meerdere kandidaten zijn voor zo'n Ford T te hebben voor de wielen zijn er oplossingen te vinden

Vic


Sorry John, slecht gelezen, ik dacht dat het Cor was, zou eigenlijk in 1:48 moeten zijn, ik weet niet of dat mogelijk is voor jou,
Vic
maar ge kunt me ook bereiken op vbunkens@telenet.be

Jawel maar het model is op geen schaal gebaseerd ik moet dan bijvoorbeeld weten hoe groot een wiel is of het raam om het model op een bepaalde schaal in te stellen.


JohnT

John, de hoogte van de wielen zijn 1,6 cm (16mm) het voorraam is 1,1cm(11mm) hoog en 2,0cm(20mm) breed; de lengte van het auto'tje is 5cm, de hoogte grond tot bovenkant raam 3,6cm en de breedte van het auto'tje is 3,5cm. Bij de vrachtwagentjes is dit ietsje hoger (door het dak en ietsje langer door de laadbak - zie foto's)
Mijn voorkeur om te printen gaat naar 1 en 3
Laat gerust weten of je nog iets nodig hebt

Vic

Bedankt.


Ik kan de aspotten weglaten dan kun je er zelf wielen opzetten van een goedkoop autootje? Verder is dit model niet geheel origineel. Het lijkt op een Ford-T maar er zit ook veel fantasie bij.


JohnT

de bovenste is een Revell 1:48 van een Ford T, de onderste is van een Canadese firma., diegene die jij geprint hebt (foto) is ook wel super origineel, zou ook mooi zijn voor op de rails te rijden in 0n30

Vic




Welke kant bedoel je nu precies. :huh:
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

heel vreemd
het kleine plaatje staat op zijn kop, maar als ik hem aanklik (om te vergroten) staat hij goed

leuk ding zo, is zeker wat van te maken

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


John, mag ook voor On30 smalspoor hoor

Vic