Martin Welbergen

Gestart door JohnT, november 22, 2020, 19:24:33

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


De naam is Welberg, dus zonder 'en.'

Die Martin is een begaafd modelbouwer en filmer. Iemand met oog voor detail en verhoudingen. Ik heb met plezier het filmpje bekeken en mij verbaast over de hoeveelheid van 'rommel' die je allemaal kunt bouwen. En ook moet bouwen om een beetje levendige modelbaan te krijgen. Daar gaat meer tijd in zitten dan de meeste mensen denken. Daarom werk ik ook graag met flexrail. In de natuur is zelden iets kaarsrecht. Dat maakt het zo aangenaam om naar te kijken.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.


Citaat van: JohnT op februari 23, 2021, 09:56:25
Inderdaad een getalenteerd modelbouwer, jammer dat hij zich hier niet meer laat zien.


JohnT

Dit podium is denk ik een beetje te klein geworden voor hem , je weet zelf hoeveel tijd en energie goede posts kosten. Ik zit zelf op 3 fora , 2 amerikaanse en deze , 1 van de redenen dat ik hier vaak geen tekst bij mijn foto's plaats is dat ik dan ook nog eens alles in het Nederlands moet posten terwijl mijn website in het Engels is , en van daaruit de andere 2 fora van tekst voorzie in mijn bouwdraadjes.

Martin zit nog op veel meer fora , websites enz. Zijn spullen zijn nu ook in Amerika te koop , volgens mij heeft hij er een dagtaak aan , oftewel het is zijn werk geworden. Hoop wel dat we hem binnenkort weer eens op een beurs kunnen ontmoeten , al was het alleen al omdat dat betekent dat er weer beurzen zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Martin stopt veel tijd in promotie, ook via Youtube. Dat kost veel tijd dus de "normale" modelbouw schiet er voor hem een beetje in. En daarmee ook het posten op allerlei fora ;)

Het hoe en waarom zal best van goede rede zijn ongetwijfeld maar ik blijf het jammer vinden dat wij hem hier niet meer zien. Hij is hier op het forum zo'n beetje begonnen met zijn hobby. Velen van ons hebben hem zien groeien.


Ik wens hem veel succes en hoop voor hem dat zijn hobby niet ten onder gaat aan zijn commerciële activiteiten.



JohnT