Nieuw lid

Gestart door HJFigge, augustus 22, 2020, 22:14:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beste mensen,na lange tijd afwezig geweest te zijn, pak ik de draad weer op.Begin 2020 heb ik al mijn N scale spullen verkocht,en dat was heel veel, tracks, turnouts, locs,cars enz. Gezien leeftijd en mijn handicap stoppen.
Maar bij toeval me toch weer laten verleiden, en sinds kort gestart met een nieuwe HO3n layout D&RGW  50 tiger jaren.Nu bezig met div.kits Rail Line en Cambell samen te bouwen. Veel werk. Wie heeft ervaring met HO3n scala,graag zou ik ervaring uit willen wisselen en tips ontvangen. Ik denk dat weinig mensen zijn met Narrow gauge werken.

Welkom H , Hans , Harry , Herman  :wink: er zijn er hier wel enkelen die in smalspoor sporen hoor . Aan wie heb je het N-schaal spul verkocht , aan een modelbouwer of een opkoper , was misschien wat voor mij geweest.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Welkom en veel plezier op dit Forum.
Hans, liefhebber On30 + H0

Welkom, zoals al gezegd er zijn best een aantal leden die smalspoor rijden. De meeste in 0N30 maar dat maakt voor het thema niet uit.


Succes, JohnT

welkom
nog even gezocht in mijn foto's
zijn gemaakt in Rodgau vorig jaar
de baan is meen ik van Rene , zit ook hier op het forum, is Hon3
als ik het fout heb lees ik het wel

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Beste mensen bedankt voor de reacties. Mijn roepnaam is Henk. Ik hoop met een paar mensen die ook HO3n rijden ervaringen uit te wisselen. En vooral te kijken waar men spulletjes kan kopen,want ik heb wel gemerkt dat het op dit gebied erg dunnetjes is. Onlangs bij JackHarrison in Athen US wat gekocht, het kostte 2en halve maand met de post.
Wat het N materiaal betreft dit is naar een enthousiaste modelbouwer gegaan.

Hallo Cor, mooie foto's van die René. Het is duidelijk een HO3n layout. Heb je een idee hoe groot deze baan is.

ik denk 2,5 m x 1 m ongeveer
maar ik denk dat René hier nog wel een beter antwoord (zal) kan geven

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Hoi Henk welkom bij de club.
Ik zelf rij 0n30.
Rene zijn moduul gevonden,
https://www.amerikaanse-treinen.nl/forum/index.php?topic=1029.0

Ton
Erare humanum est

Welkom HJFigge,
Ik doe voornamelijk 0n30 maar sinds kort ben ik ook begonnen met H0n30

Vic