Dutchbuilder

Gestart door JohnT, augustus 07, 2020, 19:27:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Is er iemand die meer contactinformatie heeft van Ton, dutchbuilder? Ben benieuwd hoe het met hem gaat maar kan hem per e-mail niet bereiken. Reacties via p.b.


JohnT

Ik ben er nog.
mijn email adres staat gewoon in mij avatar onder het envelopje.

Ton

Erare humanum est

Ik heb je gemaild maar kreeg geen reactie vandaar de zorg hoe het met je ging. Hoop dat het beter met je gaat.


JohnT

Dan heb je iets niet goed gedaan want ik kan nergens , ook op de webmail, niets van jou vinden.

Maar 1 ding is zeker , ik leef nog.
Ik heb nog nooit zoveel doosjes met pillen gehad.
Een deel daarvan helpt tegen de kwaal en het andere deel moet er voor zorgen dat ik geen licht ga geven in het donker.
Wat een troep allemaal.
Maar dit hele akkefietje zet je wel aan het denken en drukt je met de neus op de feiten.
Ik ben sinds dit gebeuren gestopt met roken en heb geen alcohol genuttigd.
Dat dan weer wel.

Ton


Erare humanum est

Nou sterkte jongen en wordt maar gauw weer de oude.
Hans, liefhebber On30 + H0

Goed bezig Ton, en nu de kunst van het volhouden. Doet veertien dagen zeer maar dan moet het beter gaan.


Sterkte JohnT

Citaat van: JohnT op augustus 11, 2020, 09:03:38
Goed bezig Ton, en nu de kunst van het volhouden. Doet veertien dagen zeer maar dan moet het beter gaan.


Sterkte JohnT

Dankje John , het pakje sjag ligt hier op een halve meter afstand van me en ik heb er geen behoefte aan.

Ton
Erare humanum est

Stoppen met paffen is het lastigste. Stoppen met alcoholische drankjes is een stuk minder lastig (spreek uit ervaring)

Pas goed op jezelf, Ton. Hopelijk snel weer de oude, en dat we dan weer leuke creaties van jou hier mogen zien verschijnen.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Afgezien van het feit dat het hier in de flat op het ogenblik niet te harden is, 30 graden, ben ik wel bezig met een projectje maar mijn kop staat er op het ogenblik niet naar.
Ik kijk er naar en weet wat ik moet doen maar het lijf wil niet en de kop ook niet.

Ton
Erare humanum est

Alles op z'n tijd, Ton. Eerst herstellen en weer lekker in je vel zien te komen. Dan komt de rest van zelf wel! Het is niet niets, dus de schrik zal er goed inzitten en dat heeft tijd nodig om het een plek te geven.

Groeten Joop, machinist Lelystad.


FF een update.
Gisteren, donderdag, de hele dag in het ziekenhuis gelegen voor een cardioversie.
Of te wel dan zappen ze je hart om hem weer in het gareel te laten lopen.
Dat is gelukt, nu maar afwachten of het zo blijft.

Ton
Erare humanum est

goed te lezen dat het goed gaat, en dat ze je kunnen helpen
sterkte
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Mooi, goed bericht.
Alles komt uiteindelijk goed Ton.
Wij leven met je mee!!!
Hans, liefhebber On30 + H0