Hallo.
Zoals er geschreven staat zijn de onderdelen van de onderstellen van gelaserd staalplaat.
De bolster plaat, schetsplaten, opsluitbeugels en de onderste afstandsplaat, allemaal laten laseren maar wel zelf aangepast naar mijn wensen/eisen.
We hebben voor de club een heel stel laten maken en daar heb ik een setje van gekocht, hetzelfde geldt voor de assen en wielen.
Dat van die Archbars heb ik ook overwogen om te gaan doen maar dit vond ik wel zo makkelijk, vergeet niet dat ik het voorste draaistel van mijn railauto ook van strippen gemaakt heb dus weet ik heel goed hoeveel werk dat is en daar had ik nu even geen zin in.
Misschien een project voor in de toekomst maar nu laat ik het zo al vind ik de Archbars wel mooier staan, dat dan weer wel!
Het bouwen neemt inderdaad meer ruimte in dan O schaal maar de kelder is groot genoeg voor deze klus.
Dat hout is zeker wel een uitdaging voor mij maar al doende leert men
Het vreemde van hout is, naar mijn mening, dat als je het opmeet , afzaagt en past er altijd een krimp of uitzetting heeft plaats gevonden, met metaal heb ik dat eigenlijk nooit!
Meer foto s volgen nog wel.
Groeten van René.