Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

OOOhhhhhhhhhh.
Wat rijdt ie soetjes.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: rien op oktober 30, 2013, 22:36:17
mooi zijn ze he
heb je decoder wel goed gedaan dan

gr rien

Volgens mij wel Rien ,maar gaat niet zo ver er  in als wat er in zat
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, als de kap niet wil sluiten is wellicht de decoder te dik..... er zijn voldoende decoders die dun uitgevoerd zijn en die wel onder de hood passen.


hi Ger,

Geweldig.

Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: usronald op oktober 31, 2013, 08:40:12
Ger, als de kap niet wil sluiten is wellicht de decoder te dik..... er zijn voldoende decoders die dun uitgevoerd zijn en die wel onder de hood passen.

Ik neem de lok eind deze week ff mee naar de kato dealer bij mij in het dorp
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

UH.....AANSTAMPEN!?  :o ;D

Ton
Erare humanum est

Is een board replacement decoder dus aan de dikte kan het niet liggen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Bij een AC4400 had ik een zelfde probleem. Gekeken op het internet en bleek er aan de binnenkant van de kap bij de rookuitlaat een stukje afgevijld/gesneden te moeten worden. Van het kapje dus, niet van de decoder. Check anders het internet, zeker bij TCS staan vele inbouw handleidingen. Mogelijk dat dit het oplost.
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Citaat van: nycentral op november 03, 2013, 00:33:29
Bij een AC4400 had ik een zelfde probleem. Gekeken op het internet en bleek er aan de binnenkant van de kap bij de rookuitlaat een stukje afgevijld/gesneden te moeten worden. Van het kapje dus, niet van de decoder. Check anders het internet, zeker bij TCS staan vele inbouw handleidingen. Mogelijk dat dit het oplost.

Het probleem bij deze lok was dat  de sluiting achter de lok van de kap niet meer goed klikte sprong er van zelf uit ,dit is opgelost met twee kleine stukjes dubbelzijdig plakband daar te plakken en het was opgelost  :D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Heb vandaag ook weer een begin gemaakt met de perrons ,heb veel materiaal getest voor de perrons maar het meeste was gewoon weg te hoog .
Wat ik nu er voor gebruikt heb is van de aqarium afdeling van hornbach wat men normaal onder de aqarium legt ,het is goed te snijden en te bewerken en kost maar 7 euro voor een stuk van  1,20 mtr .
Maar hier een tweetal foto's van hoe ik het wil gaan doen :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gewaagde opstelling, maar wel leuk. Even een bouwkundige tip. In werkelijkheid bij het gewicht van het station kun je aardig wat pilaren in de lagere verdieping verwachten om het gewicht goed op te kunnen vangen. In ieder geval meer dan de 3 pilaren dan op je voorbeeeld foto.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Mhoah.... ik zou dat zo niet doen, vind t niet geloofwaardig..... beter dan alles dichtmaken zodat het station op een solide ondergrond staat.

Hoi allemaal.

Er komen nog steunpilaren onder ,het gaat om een indruk hoe het station komt te staan .
Hier een paar voorbeelden die ik gebruik :


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gaaf man!!!
Indrukwekkend!!!

Ton
Erare humanum est