Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Grrrrrrrrr die van mij kwam alleen een blauwe brengen. Wel Ger , hoppa aan't werk  ;) ;D

Ik heb het besteld bij :http://www.n-spoorstore.nl/ ik vind deze zaak prima en snel in afhandelen ,maar ik moet eerst een bocht bij de deur wat verlagen dan kom ik beter met de sporen uit anders word het hier en daar wat te eng en ziet dan niet uit  ???

maar kijken hoe ik dat ga doen een nacht waker liggen en dan kom ik er wel uit . ;)

gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

hoi allemaal .

Ben nu 3 dagen aan de gang geweest met mijn baan en ik heb nu mijn baan liggen ,de bocht heb ik verlaagd .
maar ik heb een filmpje gemaakt dat zegt meer dan foto's :)
Colorado baan

Ik heb me wel aan de 10 geboden gehouden van een yard dat was wel belangrijk .

gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi zo Ger, meer rails op jouw baan dan op de mijne , maar ik heb dan ook nog geen yard.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Stoer Ger! Ziet er goed uit man!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Zo dan!! Flinke bult rails gelegd!! Heb je nog wel tijd om een oliebol te eten?  :P
Ziet er goed uit Ger!!!
Jeroen

Ger, bij 0:35 heb je 2 wissels liggen die, als je die weghaalt en aan laat sluiten op het spoor aan de rand (helemaal rechts) veel natuurlijker laat ogen. Eigenlijk zijn ze in deze opzet overbodig.

Ik word jaloers op die mooie lange yard ;)


Hoi allemaal.

Vandaag ben ik eens aan de gang gegaan met de voorkant van mijn yard de eerste foto is van hoe het was en de tweede is

[/url]



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er zeer netjes uit Ger.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


januari 05, 2013, 14:45:34 #117 Last Edit: januari 05, 2013, 17:37:48 by ger deguelle
Hoi allemaal.

Vandaag heb ik mijn eerste gebouw gekocht namelijk een loods dan weet ik tenminste hoe de rails moeten komen te liggen .

Ik heb voor dat gebouw gekozen heeft een mooi binnen werk .
Heb hem ff in elkaargezet naar het goed lezen van de bouwtekening in het Engels pff mijn Engels is niet zo goed.
Het gebouw hoefde niet gelijmd te worden kwam goed uit dan kan ik morgen de sporen op maat neer leggen ,er komen twee van deze loodse te staan en voor de loks en een voor de wagons .
Door dat het gebouw niet gelijmd is kan ik hem nog mooi uitgeklaard hallen voor te verouderen ,maar hier eens ff een foto van hoe die staat op de baan .



Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal .

Heeft iemand een mooi voorbeeld of link voor mij van een maintenes yard voor loks en wagons .

Gr. Ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Deze heb ik als inspiratie gebruikt: http://www.haworthengineering.com/diesel-service-facility1.html

En kijk maar of hier iets voor je tussen zit...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop