Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dank u heren voor de link en foto
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

vanmorgen een beetje zitten knutselen voor een haak zelf te maken vind het erg redelijk met een lik verf word het nog beter denk ik zo ,maar nu zoek ik nog een ijzer haakje voor de tweede .



toen ik boven bezig was ging de bel waar ik op het wachten was mijn pakje voor de loods yes ik kan er mee verder  ;D


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kranen boven de 5 ton hebben altijd een dubbele katrol (of meer)met haak  :)

Citaat van: wildavits op december 15, 2015, 17:36:26
Kranen boven de 5 ton hebben altijd een dubbele katrol (of meer)met haak  :)

zijn genoeg kranen die meer dan 5 ton single line pakken, maar die zal je op land niet vaak zien

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ik kan nog altijd iets aan de zij kanten maken van de haak dat er meer kabels aan kunnen maar moet ff kijken voor materiaal hier voor , en ik moet nog kijken of ik nog een ijzere haak vind .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wij tillen 8 ton's papier rollen met een single katrol........

Uitzonderingen bevestigen de regel, een gewone rolbrug met loopkat (of twee) hebben vanaf 5 ton standaard een hijsblok van 2 of meerdere katrollen
Ik bouw ze al 40 jaar bij een bekend bedrijf

Ik heb het gedeelte met de kraan ff aan de kant gelegd en wil nu morgen een start maken met de golfplaten .
Wand ik wil eindelijk de loods op zijn plaats komt dat ik verder kan met de rails , en ik kan nog altijd verder met aankleding als de shop op zijn plaats staat .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo ben een paar uur aan het knutselen geweest aan mijn dieselshop wat een meetwerk  :P


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Zo erg als het uitziet op de eerste foto rechts op de hoek is het in het echt niet .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Jij had toch zo'n mooi groot schilderij van een stad?
Ga je die nog gebruiken of hangt die ergens anders?

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op december 18, 2015, 21:56:47
Jij had toch zo'n mooi groot schilderij van een stad?
Ga je die nog gebruiken of hangt die ergens anders?

Ton

Nee die komt niet terug achter af vond ik hem niet mooi
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb op mp een gedeelte van een station gekocht van kato om dat mijn station hoger komt te staan maar dan keek ik tegen een hele lange muur aan en dat wil ik zo wat onderbreken hier mee  een test met hoogte en hoe het uitziet er zijn ook nog twee winkel panden te krijgen wat er naast kunnen staan .



En voor mijn dieselshop zoek ik dit soort dak wat ik helaas niet kan vinden wie kan me helpen hier mee ? wel in nederland aub .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

lijkt me dat je dat effect kan bereiken met een plaat styreen en er strippen op lijmen.

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden