Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: American op januari 02, 2014, 19:06:07
Ger, ik heb voor jou, als je wilt, 'n jaargang van Narrow Gauge and Short Line, of GAZETTE.
Als je interesse hebt, stuur ik de jaargang naar je op voor 25 Euro.
Wat denk je hiervan?

Wil je d'r vanaf Hans  ???

Nieuwe lok gekocht op mp rijd goed is van kato  ;

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Martin,
Ja, ik heb ze goed bekeken.
Toentertijd van John overgenomen.
Ik zal ze naar je opsturen voor 25 Euro (koopje).
Zie zien er nog steeds heel goed uit.
Je krijgt ze dan in een aangepaste doos toegestuurd (als je interesse hebt, natuurlijk).

Hans, liefhebber On30 + H0

Heren regelen jullie dat onder elkaar dan haal ik de berichten hierover hier weg.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Nuffield10/60 op januari 03, 2014, 13:05:06
Citaat van: ger deguelle op januari 02, 2014, 16:32:25
Vandaag weer wat lees voer ontvangen een heel jaargang van 2010 staan weer veel idee?n in

Toevallig staat in de nieuwste uitgave van Model Railroader ook weer een mooi artikel over Rod Stewart's banen.... 8)

En die heb ik vandaag binnen gekregen, Ger ik heb alle jaargangen van RMC en Model Railroader vanaf  96 voor je te lezen , moeten wel weer terug maar je kunt ze lenen. Dacht dat je Engels er niet goed genoeg voor was , anders had ik dat al lang voor gesteld.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 04, 2014, 00:17:15
Citaat van: Nuffield10/60 op januari 03, 2014, 13:05:06
Citaat van: ger deguelle op januari 02, 2014, 16:32:25
Vandaag weer wat lees voer ontvangen een heel jaargang van 2010 staan weer veel idee?n in

Toevallig staat in de nieuwste uitgave van Model Railroader ook weer een mooi artikel over Rod Stewart's banen.... 8)

En die heb ik vandaag binnen gekregen, Ger ik heb alle jaargangen van RMC en Model Railroader vanaf  96 voor je te lezen , moeten wel weer terug maar je kunt ze lenen. Dacht dat je Engels er niet goed genoeg voor was , anders had ik dat al lang voor gesteld.

Mijn Engels is inderdaad niet goed maar word beter hoe meer je doet  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo de  eerste test rit met een decoder van digitrax

http://youtu.be/nk3jwS6xGkk
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hij rijdt mooi Ger!

Euhm... is een zonnebril meegeleverd? 8)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op januari 04, 2014, 14:08:47
Hij rijdt mooi Ger!

Euhm... is een zonnebril meegeleverd? 8)

Ja het licht mag wel wat zachter maar is wel mooi om te zien als het licht uit is als die door de bergen gaat .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja dat heb je met power leds....kijk eens of je kan dimmen met F7 anders een weerstandje van 1Kilo Ohm in serie met het ledje solderen.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op januari 04, 2014, 15:51:09
Ja dat heb je met power leds....kijk eens of je kan dimmen met F7 anders een weerstandje van 1Kilo Ohm in serie met het ledje solderen.

Ton

Met f7 kan ik wel testen maar een weerstandje er tussen solderen zie ik mij niet doen  ::)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben ook ff met de airbrush aan het  spelen geweest heb een test gedaan de rails te verouderen de achterste niet gedaan als voorbeeld er bij liggen .



Dit gaat wel sneller dan met een penseel dat is voor mij wel duidelijk
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi filmpje ,
Zo kan je zien hoe hoog je gebergte is geworden, Echt mooi.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op januari 04, 2014, 18:58:09
Mooi filmpje ,
Zo kan je zien hoe hoog je gebergte is geworden, Echt mooi.

Dat zei ik net ook tegen Claudia dat je nu op een filmpje zie hoe groot dat stukje is en als je er voor staat valt het niet zo op .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ok mag ik even WOUW zeggen :)

Ik heb vandaag dus alle 74 de pagina's zitten doornemen, heb gelijk een extra vakje aan moeten maken ervoor in FireFox, maarrrrrr, ik ben tot de volgende conclusie gekomen, en wel.

Ger kom als de hobby kamer hierklaar is van de zomer, hoop ik, zijn berg en bosbouw kunsten vertonen, ik zorg wel voor een bed en tv en een bank in die ruimte, alhoewel een bed eigenlijk niet nodig is, hij slaapt nooit zo lijkt het wel, ik zorg wel voor de aanvoer van Gips piepschuim etc etc etc.

Daarnaast wilde ik Gerard verzoeken om mijn Yard aan te komen leggen, dit graag in overleg met ger en de 10 yard geboden :)
Gerard doet ook de stroom enzo  >:D

Nu zoek ik nog mensen voor 1/4 baan die nederlands word, en 1/4 baan die duits word, in suitsland gebeuren kan ook een bergje of heuvels, en het drielandenpunt in vaals zal niet meer dan een hobbel zijn op het nederlandse gedeelte.

Ik ben eigenlijk van het automatiseren van de baan, maar nu ik zie wat Ger teweegbrengt al bij mij, ga ik toch ook scenery doen, mochten er nog vrijwillerges zijn voor het bouwen van huisjes en al de rest in H0 schaal, melden bij de vrouw des huizes, daar die me regelmatig meer zal zien als de man die het vlees snijd, soms :)

Morgen is het zondag, dus hup de schuur in het is droog daar en zorgen dat de tafel stevig is, zijn nu nog 3 losse stukken.

Ger, ik moest je ook namens mijn vrouw bedanken die heeft eindelijk rust met mij in de schuur  >:D

Schitterend topic dit, nu ga ik op de bank :)

Hans