Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Ben benieuwd hoe die kraan gaat worden.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Hoi allemaal vandaag een beetje aan de bedrading gedaan van de maintenes yard ik wilde gewoon ff wat er aan doen op mijn vrije dag .
Maar heb het een beetje druk ivm met van alles regelen voor huwlijk en de tuin er klaar voor maken pfff .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi man! Ook je huwelijk ;)


Huwelijk gaat voor :). Een goede start daarvan is veel belangrijker dan je bedrading........ En uuuhhhh, ik hoop dat je mooi weer hebt.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hi Ger,

Alvast gefeliciteerd en een mooie dag toegewenst.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Nou mensen jullie hebben mij al eerder allemaal gefeliciteerd maar ik vind het leuk hoor nog mals  ;)

En wij trouwen op 5 sep om 15:00 uur
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ook van mijn kant, alvast hartelijk gefeliciteerd jullie beiden.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi Ger. Ik zal er ook nog een felicitatie tegenaan gooien. Veel geluk jullie allemaal...

Mvg, Poul.

Poul Hofland.
Liefhebber 0n30


Is er 'n aparte felicitatie voor jouw Spoor-vrienden?
Toch wel minimaal 'n adres voor 'n kaartje hoop ik?
Hans, liefhebber On30 + H0

juni 21, 2014, 17:30:33 #1706 Last Edit: juni 22, 2014, 20:57:11 by ger deguelle
Nou mijn adres is :

Ik heb het adres weggehaald,als men een adres wil neem dan even contact op met Ger. Dit uit veiligheids-overwegingen, je zult niet de eerste zijn die door een dergelijke mededeling op een forum ongewenst bezoek krijgt.

JohnT

Thx johnT heb ik inderdaad niet goed over gedacht kreeg net een mail van iemand weet niet wie dat is ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Vandaag heb ik weer eens alle moed bij elkaar gerapt en verder gegaan met het aansluiten van de voeding kabels voor de rails , de helft heb ik nu klaar nu moet ik de andere kant nog maar daar moet ik ook de wissels nog aan passen en daar heb ik nu in het moment geen zin in .



Maar heb weer wat gedaan :) aan de stroom toevoer kan het dadelijk niet liggen naar de rails toe .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je hebt weer een begin gemaakt Ger. Ik hoop dat het aansluiten verder succesvol zal gaan.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Mooi zo Ger, en die zin is er wel bij meer van ons niet zo in de zomer.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N