Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dat is hem!
Misschien nog wat boom indicatie op de muur achter het gebouw?
Schilderen?

Ton
Erare humanum est

Thx Hans ,Ja ik ben nu al een stap verder en ff kijken hoe ik Bedum plakken kan maken op een goedkope manier voor de ingang van de buis in het gebouw maar zo is die nu :



En dit heb ik vanmorgen gemaakt ,en wel bijna de hele avond er over zitten denken hoe en wat maar ik ben tevreden met de mine alleen op de grond van de mine nog eens over denken .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gaaf zo Ger.
Je moet het gebouw alleen nog in de grond zetten en niet erop zoals nu.

Ton
Erare humanum est

Yes!
Ik snap wat Ton bedoelt, op de voorgrond ff ingraven.
Hans, liefhebber On30 + H0

Met het ingraven snap ik wel maar heb dat nog niet gedaan omdat ik nog niet 100% tevreden ben met de afwerking hier van en ben nog aan het uitzoeken de kleur en zo .

De mine krijgt ook een naam en daar ben ik al over uit word CMA  Colorado Mining  Ascosiation .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

maart 23, 2014, 14:35:10 #1415 Last Edit: maart 23, 2014, 14:37:43 by dutchbuilder
Neem aan dat het een kolenmijn is......dus zwart en donker bruinen met hier en daar een polletje heldhaftig gras.....
En niet te vergeten een paar bergen kool en afvalrotsblokken.
assosiation is met twee s'en.

Ton
Erare humanum est

Ben blij dat er meerder kolenbergen bij mij in de buurt liggen dus ff wat gehaald vanmorgen met de hond .



De kolen in het dekseltje dat had ik nog en dat er onder heb ik zelf ingekleurd met inkt en alcohol en het potje heb ik zelf klein geslagen voor groter puin .
Dit wil ik dus om de mijn gaan gebruiken  .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Niks is beter dan het echte spul  ;)

Oftewel: perfect materiaal Ger!
Hans, liefhebber On30 + H0

Mooi sfeertje zo Ger, rond die mijn. :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Ik gebruik aquarium filterkool om kolen na te bootsen. Dit materiaal is eigenlijk houtskool en daarom ook zachter. Door deze eigenschap kun je het makkelijk malen en aan jou schaal aanpassen.

JohnT

Gister een beetje aan de CMA  gewerkt en vooral de grond er om heen .





Zo en vandaag eens verder spelen met de wisselaandrijving dat ik hem uitgelijnd krijg er onder
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Echt fantastisch, die mijn daar, Goed werk. Ik merk dat je veel tijd besteed aan je spoorbaan. 8)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30


hi Ger,

Mooi project.

Misschien nog wat stootblokken aan het eind van de rails ?
groeten John LC

www.lostcreek.nl