Rozeburg & Waterway Railroad Company

Gestart door JohnT, september 26, 2019, 20:10:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september 26, 2019, 20:10:30 Last Edit: september 26, 2019, 20:14:09 by JohnT

De Rozeburg & Waterway RC bestaat al weer zo'n 35 jaar. De naam is een samenvoegsel van het dorp waar ik woon, Rozenburg en de Nieuwe Waterweg die langs Rozenburg stroomt. Vroeger in het H0 tijdperk was het de RWRC. Restanten van een vorig H0 leven Restanten van een vorig H0 tijdperk.

Tegenwoordig is het de R&W, dat scheelt lettertjes plakken.c008 en de schaal is 0n30 De eerste verdieping van de R&W beslaat een ruimte van ongeveer 3x3 meter en is langs de wanden gemonteerd met een maximale breedte van 50 cm. Behalve bij de deur , daar zit een schuin gedeelte met afneembare brugdelen. Het probleem van de R&W baan is dat de MMI K27 moeite heeft met de bochten en sommige helling overgangen. Dat heb ik geprobeerd op te lossen door de K27 aan te passen en stukken baan te veranderen. Ik had een tunnel , maar helaas daar ging dat c004ding niet doorheen. Daar heb ik een cut van gemaakt. Toch bleef ik problemen houden en ontstond het idee om een tweede verdieping te maken. Een simpel baantje, speciaal voor het D&RGW materieel. De mudhen en de Bumble Bee met diverse wagons.


Het plan voor de tweede verdieping (railplan door Anyrail en ingetekend met photopaint 3)


word vervolgd…….Ton

Dit is de eerste pagina van mijn topic op het oude forum.
Nu de rest nog John of zijn die weg?

Ton
Erare humanum est

Die zijn er wel maar erg veel werk om over te zetten. Heb het oude forum kunnen herstellen maar het werkt niet online omdat wij hier een actuele php versie gebruiken. Zit op versie 7+ Het oude forum werkt alleen op 4+.


Dacht met de start van het oude topic weer een nieuw begin te maken waarop je verder kunt borduren. Je kan wel alle foto's krijgen?


JohnT

De foto's heb ik zelf ook nog allemaal.
Op deze verder gaan heb ik al gedaan in
https://www.amerikaanse-treinen.nl/forum/index.php?topic=10.0
Dat is het vervolg op het oude topic.
Dus wat mij betreft kun je deze weghalen.

Ton


Erare humanum est