Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Citaat van: milocomarty op juni 01, 2012, 12:43:45
Voor of na het zetten John ? Als het er na is dan moet ik wel iemand vinden die dat spul wil drinken, lust zelf geen thee  ;D

Ik gebruik het voor het zetten als bosgrond onder de boom.

JohnT


Dank je voor de links Ton, niet voor mn N-schaal baan , maar wel voor mn militairy modeling.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Ja , 1:35, zo heel af en toe als ik wat afleiding nodig heb van het kleine priegel werk, bouw ik in 1:35
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vandaag een traag begin gemaakt met het dakkie van het andere pand. Besloten dat er groene shingles op komen. Strippies groen Canson MiTeintes pastelpapier ingeknipt met een schaartje...




Je bent een geduldige man! Wauw...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

 ::) Mooi rustig werk na een weekend met optredens en bier  ;)  ;D

Klaar met het plakken van de papieren shingles, nu nog een paar ridgecaps en cornerposts. Daarna aan het ramen bouwen  ::) Effe een paar shotjes gemaakt om te kijken of dit groene dak me aanstaat. Denk dat het er wel aardig uitgaat zien onder de bomen met wat weathering en een roodachtig winkeltje wat meer op de achtergrond.






Doet het goed dat dak.
mijn ervaring met dat gekleurde papier is dat het, na verloop van tijd, verkleurd.
Vandaar dat ik die shingles heb geschilderd.
Ton
Erare humanum est


Dank u ! Ton dit Canson MiTeintes staat als lichtecht te boek, is een zuurvrij pastelpapier voor kunstemakers.

Dak zit dicht, nokshingles geplaatst en andere kleine gevouwen stukkies papier. Beetje geweatherd..werd het tijd voor een pannenbier [:D]  :pompom:





Module eens van een andere kant gefotografeerd, straatgezicht...



Zal eens kijken als het weer het toelaat of ik dit weekend wat plaatjes buiten kan schieten...

Hi Martin, mooie opstelling en goed getroffen kleuren. Ik zou even wachten met het buiten fotograferen of je moet mooie regen opnames willen maken  ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Thnx Bart, doe m'n best..zou toch droog zijn dit weekend  ???