Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Nope, da's een PVAC, dit werkt alleen bij PU ook wel bruislijm genaamd..

Ik bladerde een stukje terug om de draad weer op te pakken en toen viel mijn oog op een opschrift dat op een gebouw staat. Namelijk: Le Kilmister, Blacksmit. Is dat een verwijzing naar Lemmy Kilmister?

Yep, heb ook nog een Hetfield tannery en een A. Rose gunshop  ;)

Dacht ik al  ;)

Ik zag ook nog een plakkaat van Geezers Grog, dus je kunt Geezer Butler ook aan het lijstje toevoegen.

Die was meer voor the old Geezer op de RRL bedoeld  ;) ;D

Weer wat verder met de nieuwe modules, al het snij, hak en schaafwerk is gedaan. Eerste laag RAL 8022 latex erover gepleurd en de bak overgangen een beetje verdoezeld met resten van het hak en breekwerk ingeplant in een laag roodband met houtlijm en latex, daarna nog wat verdunde houtlijm eroverheen gegoten....Heb nog wat twijfels of ik van het ene stukkie een tunnel of een ingraving ga maken...














Nou, daar moeten weer 'n hoop bomen op, Martin?
Hans, liefhebber On30 + H0

Hi Martin

Mooie rotsen krijg je op deze manier.
insnijden met het mes en dan raspen of net andersom ??

Ga dit ook even uitproberen. Misschien mijn rotsen ook nog wat bijsnijden en raspen  :) ;)
nu kan het nog   ::)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

....Heb nog wat twijfels of ik van het ene stukkie een tunnel of een ingraving ga maken...


Zou er persoonlijk een tunnel van maken. Bv een stenen brug waar de trein onderdoor loopt.
Ben anders bang dat je het gat niet weg  krijgt weg gewerkt.

groeten John LC

www.lostcreek.nl



Na een korte droogtijd begonnen met m'n beruchte latex gesop, RAL 7013 over al het zand getamponeerd. Na droging drybrush ik er meerdere kleurtjes op en probeer op deze wijze diepte in de ondergrond te cre?ren....




Meer gesop met latex, eerst een drybrush met RAL 7006, daarna een laag RAL 1019 gevolgd door  RAL 8025 een  roestbruine afgetoond met een laag RAL 1019 ..




















Zondag, hobbydag.....paar voortgangsplaatjes...
Martin, bij jou is het elke dag hobby dag, toch?
Mooie ontwikkelingen zo.
Die Ral kleuren, wat is dat voor 'n verf die jij gebruikt?
Hans, liefhebber On30 + H0

RAL nummer is een kleur nummer.

Ton
Erare humanum est

Dus in principe hebben alle merken wel dezelfde nummer voor de kleuren?
Hans, liefhebber On30 + H0