Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Weinig woorden nodig: schitterend!
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Het ziet er goed uit Martin!

Misschien wil je nog wel een keer een staalborstel over de balken heen halen. Ze lijken me nu wat te strak in verband met de leeftijd?

Maar wauw, wat loop ik te zeuren, ik ben nog niet eens aan mijn scenery begonnen...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ziet er goed uit. Enne ... gefeliciteerd h

Zo daggie ouder weer, kassies in elkaar geschroefd, wat biertjes gehad met vrienden en familie. En wat onkruid en ander spul toegevoegd op de module. Kartonnen doos voor een ratten familie en wat voor mij nieuw Polak spul met wat blauw erin, ben er nog niet zeker van..







Mmm voor de 29ste keer 18 geworden en nog steeds aan het spelen... ;D






Het ziet er echt schitterend uit Martin, we kunnen ons afvragen of dit nog onder "spelen" valt...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Denk het toch wel Gerard, maar dat houd je jong niet  :)

Naast het groene spul dit weekend ook maar effe een tweetal bakkies gebouwd. De wissel richting de achtergrond, waar de heuvels naar railniveau gaan, zal op m'n thuisbaan een dood spoor zijn, maar wordt straks met een paar keerlus bakken gebruikt voor tentoonstellingen..





Zo nu kan ik wat gaan denken over de invulling van het eiland..

Ik lees tentoonstellingen! Je weet me te bereiken he?  :P
Maar zonder gekheid, ziet er weer super uit!

Ivo


Nog effe wat gewerkt aan de kleine module, wat dood blad wat onder de woning is gewaaid toegevoegd voordat ik het vloertje erop heb gelijmd



Tevens wat boompies geprobeerd om the kijken of ik daarmee wat zichtblokkeringen kan cre?ren in het kijken naar boven, achter deze drie huizen staan er op de naastliggende module er nog twee maar dan wat hoger op de heuvels..





Hier en daar nog wat natte plekkies van de lijm, maar het werkt wel zoals ik het in m'n  gedachten had.

Hoi martin, ziet er echt super uit.

marcel