Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Zo nieuw forum, weer nieuw lid  ;) begin in ieder geval weer bij nul met m'n posts.
Hier dus al m'n vorderingen vanaf dit moment. Voor mensen die nog terug willen kijken.
The beginning en een ander deel Nolans Wharf

Pff een latertje vanavond / nacht in m'n spuitcabine met de deadline voor het kassie op vrijdag. Kan alleen niet gelijk pitten als ik uit de WP kom dus maar een uurtje aan het frobelen geweest, de fundamenten voor het eerste pandje, klein veranda achtig stukkie, trap moet nog gebouwd worden...





en met het nemen van de foto's werkend onder een enkele spot heb ik gelijk m'n zon....en de gras en onkruid lijn  :)


Oh die zet ik zo op de ondergrond met een dot lijm, beetje gras enzo d'romheen strakkies, de ronde pijlers van het andere pand zijn ingebed..

 :P Weer tot 22.30 in de spuitcabine vertoeft, ach nog een dag en eentje monteren en ik kan weer een paar eurootjes uitgeven..nog wel effe een paar snelle foamboard mock-ups in elkaar geknoeid om te kijken of de pandjes zoals ik ze in m'n gedachten had ook qua daklijnen enzo gaan werken ..







Die met het valse front wordt een winkeltje in weet ik wat, suggesties zijn welkom, de rest woonhuizen voor kreeftenvissers...

Ik zeg: een bakker! ;D

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Gaat niet erg hard op het moment, het installeren van programmatuur en het overzetten van data kost een beetje veel tijd. Ach had ik met m'n stomme kop m'n laptop maar niet moeten laten vallen  :o...Klein beetje werk aan het grassen en wat zand en andere brokjes onder de paalwoning ...beetje verf er nog op...





Moet nog wel wat wennen aan windows 7 en het volledige toetsenbord op zo'n 17 inch lummel...


Ja  >:( scherm compleet total loss. Werkt gelukkig wel met een extern scherm dus da's wel makkelijk met het overzetten van diverse data...

Scherm er gewoon afhalen , flatscreen monitor eraan dan heb je een compacte desktop.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op mei 15, 2012, 10:52:27
Scherm er gewoon afhalen , flatscreen monitor eraan dan heb je een compacte desktop.

Ton

Is wel lastiger meenemen naar klanten  ;)

Uh....Ja......dat schiet niet op dan.
Maar prima te gebruiken als hobby en vermaak computer.

De opstelling van de huisjes ziet er weer prima uit.
Ton
Erare humanum est

Lekker zo'n dagje hobbyen, vandaag een groot aantal kasten gespoten die onder de modules komen. Verder wat klein priegel werk onder de paal woning. Wat restanten van planken (zaagafval), roestig vat, wat takkies en me wat grassen...moet er nog wel effe met de stofzuiger overheen...