Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


Dank u !! Zit er op te kijken en vind ze idd ook wat aan de lichte kant, 's effe kijken of er wat gedaan kan worden met de luchtkwast

Alweer een tijd geleden dat ik hier wat heb laten zien, bezig met het opruimen van de rommel kamer, 2 modules op z'n plek gezet...





beetje meer op te ruimen en dan is de kasten die al 2 jaar klaar staan onder de schuine kap drukken, kan ik eindelijk het eiland op z'n plek zetten..
Ook nog een nieuw speeltje, geruild...



Heb JMRI up and running zoals de yanks het uitdrukkenbesturing met with Iphone of Android. Wissels gaan ook naar servo of Cobalts met aansturing via knoppen op de facia en via de tablet / telefoon....

het speeltje super mooi Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Fijn weer wat te zien Martin, thanks for sharing.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Na een beetje uitslapen er vandaag een fijn rustig knutseldagje van gemaak. Maar effe het gat tussen Mara Harbor en Cardigan dicht geknikkerd met XPS. Om het allemaal wat te versnellen gister een pistool gekocht met een bus PUR steenlijm..m'n buurman had geen 010 purlijm, gaat lekker snel en plakt als de neten. Gat gedicht, tijd voor de Frocks en een lading steunmuren. Wel een beetje duits maar kom anders niet echt weg met dat wat i al bedacht had en dat wat veranderd is..Verder nog een stukkie uitneembaar maken om het gat naast de locloods te vullen en dan is het tijd voor andere zaken..















Ziet er heel mooi uit  Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Da's uhm een aardig imposant geheel zo!  8)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Dank u !

Maar eens een beginnetje gemaakt met wat afwering her en der, eerste Frocks, natuurstenen kademuurtje. Foamboard gelijk zonder karton en een zacht potlood, later wat houten paaltjes ervoor ofzo..uiteraard nog een lading gesnij en ander gerotzooi in het XPS....










Mooie ruimtelijke indeling van de "nieuwe" gebouwen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn



ziet er goed uit Martin
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Lang geleden dat hier wat is geplaatst, de kogel is door de kerk. Door gebrek aan ruimte en nieuwe plannen zal Nolans Wharf, mijn eerste baan op OntraXs 2012 moeten wijken. Een ieder die me een goed bod doet mag hem hebben..