Geen censuur , maar wel toegnkelijkheid voor alle leeftijden.

Gestart door Janbouli, juli 06, 2012, 00:28:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dames en heren, we willen niet kinderachtig zijn , maar hou er bij het gebruik van onze taal rekening mee dat er a) hier ook jongeren en wellicht kinderen een bezoekje nemen b) niet iedereen gediend is van scheldwoorden in welke taal dan ook  en c) het niets toevoegt als de taal echt over de schreef gaat.

Ik schrijf dit geenszins om de heilige uit te hangen , maar om dit forum voor iedereen een plezierige belevenis te maken.

Groetjes Jan
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Als je het over mij hebt. Kan er heus wel tegen. Ik hang nu al 4 jaar rond op de middelbare, heb heus wel ergere dingen gehoord.   ;D


Jan, John,

EENS! :D :D

Laten we elkaar er op wijzen als we op dit gebied een uitglijertje maken...

Als gezegd, het voegt niks toe aan de inhoud van wat we willen zeggen.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Is al goed Ton, kan gebeuren met mannen onder elkaar, maar zoals gezegd iedereen kan hier kijken en we willen niemand afstoten. Eigenlijk prima dat uitschietertje van jou, kon ik dit meteen ter sprake brengen.

En Paul , nee ik bedoelde jou er niet mee, maar er zijn nog wel jongere bezoekers en ook volwassenen die vloeken niet echt waarderen.

En laat het vooral niemand ervan weerhouden om hier te posten, het gaat juist uitstekend met steeds meer inbreng van steeds meer verschillende personen  ;D ;D ;D
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N