US convention Nederland

Gestart door johnlostcreek, april 11, 2019, 23:22:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan, in zowel mijn Strato mail als eigen mailbox van Gmail geen mailtje van jou gezien....

Citaat van: usronald op februari 22, 2021, 16:04:37
Jan, in zowel mijn Strato mail als eigen mailbox van Gmail geen mailtje van jou gezien....

mmmm, toch echt naar je gmail gestuurd , het ging over de Homepage daar ontbreekt in de datum een cijfer , er staat 202 ipv 2021

Update 15-02-202: Nieuwe datum komt snel ivm Covid 19 /New date will come soon due to Covid 19

Dacht dat het misschien verwarrend kon zijn voor sommigen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dank je, ga ik aanpassen!

Onder jou emailadres (jan (at) janbouli.com) geen mail binnen gekregen. Weet je zeker dat je naar ronaldhalma (at) gmail.com hebt gestuurd?

Mensen,

De voorbereidingen lopen volop en we gaan er nog steeds vanuit dat we 21/22 mei door kunnen gaan. De site www.dutchusconv.nl is inmiddels meerdere keren bijgewerkt en op dit moment is dat wat aan deelnemers gelistet staat ook daadwerkelijk aanwezig.

Onze locatie de Hofnar staat vol met mooie, bekende en onbekende modelbanen. Hopelijk voor ieder wat wils.

We willen het "oude" conventie gevoel een beetje terughalen zoals het altijd in Zwitserland was. Informeel, informatief en gewoon meeten en samenzijn met mede-US modelbouwers. Ik hoop echt dat we dat voor elkaar gaan krijgen!

Hopelijk zien wij als organisatie ook mensen van dit forum, jullie zijn van harte welkom. Kaartverkoop start binnenkort online en geeft direct 10% korting op de reguliere entreeprijs bij de kassa. Doe er uw voordeel mee zou ik zeggen, de actie start rond 1 maart en zal lopen t/m de vrijdag voor de conventie (20e). In het weekeinde zal er een 5% korting zijn voor online gekochte kaarten. Wij doen dit om zoveel mogelijk kaarten zo te verkopen om gedoe met cash aan de zaal te voorkomen. Plus; afstorten van cash geld kost serieus wat dus dat willen we eigenlijk niet ;)

Ik zal jullie zover op de hoogte proberen te houden en kijk gewoon regelmatig op onze site www.dutchusconv.nl !!

Ik kan melden dat er nog ruimte is voor een grote model- of modulebaan door een afzegging uit het buitenland. Wie dus nog mee wil doen is echt van harte welkom! Meld je gerust op ronaldhalma (at) gmail.com.

februari 24, 2022, 10:45:23 #35 Last Edit: februari 24, 2022, 12:34:38 by usronald
Ook hier even een update. Onze voorbereidingen lopen volop en zoals het nu lijkt gaan we gewoon door gelukkig.

Onlineverkoop van de tickets is al gestart begin februari en afgelopen weken de site wat aangepast zodat deze vriendelijker te navigeren is en je gemakkelijk naar de (externe) ticketverkoop gaat. Wij moedigen de onlineverkoop aan vanwege de hoge kosten die aan cash geld verbonden zijn. Aan de zaal betalen kan natuurlijk zeker, hier moedigen we het gebruik van het pinnen aan.

Om de verkoop wat te boosten is er een loterij gestart over alle te verkopen onlinetickets. Prijs is 6 ritten over 2 dagen met onze Chevrolet C20 pickup, dus 6 winnaars: http://us-modelbaan-convention-ned.nl/wedstrijd/  Kijk daar voor verdere details.

Dusch; schroom niet en doe mee! Wij zien jullie heel graag verschijnen!

Grtz, Ronald en Ronald.

Pickupfotoeen by Ronald Halma, on Flickr

Hallo allen.

Eindelijk een U S Conventie in, je raad het al, NEDERLAND!!
Nooit gedacht en stil gezwegen maar toch gekregen, hoe mooi is dat.
2 dagen genieten van heel veel moois dus laten we met velen gaan kijken en zorgen dat Ronald en zijn team hun nek niet voor niets boven het maaiveld uitsteken en laat dit het begin zijn van een mooie traditie, het is tenslotte de wereld niet uit, dat Aalten.
Nee, ik heb geen aandelen of belang in deze show maar ben wel erg blij dat het eindelijk gaat gebeuren en ja , zelf zal ik er zeker zijn.

Groeten van René.

Ik ben er mits geen onvoorziene zaken bij René
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N