US convention Nederland

Gestart door johnlostcreek, april 11, 2019, 23:22:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

augustus 05, 2019, 16:23:11 #15 Last Edit: augustus 05, 2019, 16:24:52 by usronald
Hallo luitjes,

Long time no see :)

Inderdaad, Nederland gaat een US conventie krijgen en wel op 10 en 11 Oktober 2020. De organisatie ligt bij mij omdat ik vond en vind dat wij hier ook zoiets moeten krijgen. Onze gezamenlijke hobby kan het wel gebruiken denk ik.
Gehouden wordt het in mijn woonplaats. Ik heb hier voor gekozen omdat het evenement ook voor onze Duitse broeders interessant is. Zij hebben natuurlijk al Rodgau in de oneven jaren maar er is een duidelijke tendens merkbaar dat zij iets anders willen. Om diverse redenen die verder niet interessant zijn.

De voorbereidingen lopen inmiddels en op dit moment zit ik eigenlijk al vol. Ondanks dat ik het hele complex tot mijn beschikking heb is de ruimte snel volgepland. Aanmelden kan wel maar er is inmiddels een (kleine) wachtlijst bij de modelbanen. Demo's en winkeliers zijn nog steeds welkom en hen moedig ik aan om zich te melden!

Er zullen vrij nieuwe modelbanen te zien zijn maar ook oudere en oudgedienden. Ik kies bewust niet voor het nieuwste van het nieuwste, voor mij staat de basis van het hele conventie-idee centraal; gezamenlijke fun in onze Amerikaanse treintjes. En dat in alle soorten, formaten, uitvoeringen, schalen en wat nog meer.

Blijf kijken op www. us-modelbaan-convention-ned.nl voor de laatste updates in modelbanen en winkeliers/demos. En natuurlijk hoop ik op jullie aller komst!

Greetz, Ronald.

Hoi Ronald , ik kom zeker , en dan maar de volgende keer met baan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Vandaag te horen gekregen dat de conventie verhuisd is van 10 en 11 oktober 2020 naar 29 en 30 mei 2021 en dit door Corona. Ik zal er dan bij zijn met URHA, spijtig maar waarschijnlijk de juiste beslissing en hopen dat er tegen dan niets meer is.
Ronald zal hierover nog wel iets zegen denk ik.

goed te lezen dat het verplaatst word.
had wel beter geweest als Ronald hier zelf dat had gezet
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

En neem je die fritestent dan ook mee?  :wink:

Citaat van: moonlicht op juli 18, 2020, 08:23:26
goed te lezen dat het verplaatst word.
had wel beter geweest als Ronald hier zelf dat had gezet
Cor

Ja, had ik moeten doen.... maar goed, er is een convention site, een FB pagina, genoeg dus om de info te kunnen krijgen.

Helaas door Covid moeten verzetten naar mei 2021 maar dat zal wss ook niet doorgaan. Ik moet het nog overleggen maar hoogstwaarschijnlijk gaan we naar mei 2022. Dan hoop ik dat we aan de veilige kant zitten.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Ronald

je weet nu wel hoe ik over facebook denk ..................... :angry:
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

februari 15, 2021, 14:10:09 #23 Last Edit: februari 15, 2021, 14:13:13 by usronald
Tja Cor, dat is aan jou.... ik heb een leuke en duidelijke convention site die NIET op FB staat, misschien kun jij dan af en toe de moeite nemen om daar te kijken en op de hoogte te blijven van de recente ontwikkelingen omtrent mijn US conventie. Daar stop ik persoonlijk heel veel energie, moeite en eigen geld in (enkele honderden euro's) om jullie daarover goed op de hoogte te houden.

Speciaal voor jou dan nog maar eens de linkjes:

- http://us-modelbaan-convention-ned.nl/  of  www.dutchusconv.nl

Verder zal ik mijn best doen om alle fora te blijven updaten maar af en toe schiet er eentje doorheen. Dat spijt me maar helaas ben ook ik maar een mens die gewoon als alle andere mensen fouten maakt en wel eens wat vergeet  :cheesy:

Hmm, ik houdt het in de gaten, want Aalten is niet zo ver van Westervoort. Nu nog een beetje veiliger.
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Zeker Frits, je bent van harte welkom op welke datum dan ook  :cheesy:

februari 15, 2021, 17:47:12 #26 Last Edit: februari 15, 2021, 17:49:55 by Frits
Ja.het is al even geleden dat ik in Utrecht bij OnTraxs was in het Spoorwegmuseum en dat was mijn laatste evenement.
Daarna ben ik nog naar Zutphen geweest naar de dag van het spoor 0 forum.
Ik heb er wel weer eens zin in. Maar niet met een mondkapje voor. :sad:
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.

Nee, ons streven is om een normaal evenement te kunnen houden.... en dat wordt dit jaar niet veel meer  :wink:

 en dus vermoedelijk en aannemelijk ook niet op  mei dit jaar

Citaat van: usronald op februari 15, 2021, 21:17:06
Nee, ons streven is om een normaal evenement te kunnen houden.... en dat wordt dit jaar niet veel meer  :wink:

Ronald je hebt een mailtje van mij gehad over je website.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N