33 Street yard

Gestart door BvDoorn, juni 03, 2012, 14:29:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Bart, je was t.z.t toch al van plan om je code 143 rails te vervangen voor zelfbouw code 100. Is meteen een mooie gelegenheid om het te doen.  ;)

Succes met je overwegingen.  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

september 24, 2019, 16:21:40 #496 Last Edit: september 24, 2019, 16:24:10 by BvDoorn
Toch de Amerikaanse baan NIET verkocht. Er was links en rechts wel belangstelling maar niet zodanig dat het tot verkoop heeft geleid. Ja en nu? De reden van verkoop was om ruimte te creëren. Na zorgvuldig beraad met "me", "myself" en "I" gaat Amerika van links naar rechts... Of te wel van de lange kant van de kamer naar de korte kant.

Zodoende hou ik 3 modules voor volgend jaar oktober voor de US convention, in totaal 421 cm.

Voor nu:

2 modules actief. 2 modules in opslag (de staging bak en die met Jacobs erop) en met een kleine aanbouw heb ik net genoeg ruimte om wat rangeer slagen te maken.

Ik heb de bakken losgepeuterd. Na de verhuizing de bedrading herleggen. Er zaten wat foutjes in die ik nu mooi kan oplossen. Verder de baan verder verfraaien zodat we volgende jaar leuk show en speel plezier kunnen beleven.


De eerste bak is al omgezet naar de andere kant. Ze zijn net door een persoon te verhuizen.


De 2 grootste bakken zijn inmiddels naar de andere kant overgeheveld. Nu de bedrading weer netjes maken. Extra mini bakje maken en gaan met die banaan.

Ja, en wat ga ik nu doen met de gewonnen ruimte? Daar gaat de module baan "de fabriek" komen. Het wordt dus een soort 2 landen punt. Aan de ene kant Amerika en aan de andere kant Nederland...
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Zo blijf je toch altijd bezig.
Lekker toch, vooral met dit weer!!!
Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.
Succes jongen!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: BvDoorn op september 24, 2019, 16:21:40 Zodoende hou ik 3 modules voor volgend jaar oktober voor de US convention, in totaal 421 cm.
Mooi zo! Kan ik die mooi eens in het Eggie bekijken op de US Convention.  :cool:
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Nu ik met veel genoegen dit oudere topic heb doorgelezen, wil ik toch nog even kwijt dat ik heel veel bewondering heb voor je doorzettingsvermogen en de manier waarop je de details naar voren weet te halen. Ik hoop ooit in de buurt te komen van jouw prestatie met de bouw van mijn toekomstige spoorbaan.

Frits
Ik kan kiezen tussen 0 en 3 en 0.