200+

Gestart door dutchbuilder, maart 04, 2019, 12:02:15

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Je vraagt je af waarom ze bijna 300 machines "over" hebben?? En is dit ook bij de andere maatschappijen zo?
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

maart 04, 2019, 19:24:02 #2 Last Edit: maart 04, 2019, 19:27:19 by Joop_L
Een medewerker van UP (Travis Belleville) legt het uit in een reactie onder het filmpje ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op maart 04, 2019, 19:24:02
Een medewerker van UP (Travis Belleville) legt het uit in een reactie onder het filmpje ;)

Dat verklaard alles.....
Ik lees dat soort commentaren eigenlijk nooit, condomologie van de hoogste orde meestal.

Ton
Erare humanum est

Duidelijk met betrekking tot de reden. in mijn vakgebied, scheepvaart, zie je zo'n zelfde probleem. Schepen worden dan opgelegd. Klein probleempje. Het kost een klein vermogen om zo'n ding weer aan de praat te krijgen als de economie weer gaat opleven na een paar jaren, vandaar dat op den duur, als eigenaar en banken de afschrijving kunnen overleven, de schepen naar de sloop ziet gaan. Op de rede van Singapore liggen honderden schepen die eigenlijk liggen te wachten tot ze gesloopt kunnen worden). Zou hetzelfde gebeuren met die locomotieven.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn