Auteur Topic: 200+  (gelezen 612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dutchbuilder

  • Big Boy Held van het forum
  • **********
  • Berichten: 6192
Erare humanum est

Offline BvDoorn

  • Hudson Ervaren rot
  • *****
  • Berichten: 1732
Je vraagt je af waarom ze bijna 300 machines "over" hebben?? En is dit ook bij de andere maatschappijen zo?

Offline Joop_L

  • Pacific Doet volop mee
  • ****
  • Berichten: 882
Een medewerker van UP (Travis Belleville) legt het uit in een reactie onder het filmpje ;)
« Laatst bewerkt op: maart 04, 2019, 19:27:19 door Joop_L »
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Offline dutchbuilder

  • Big Boy Held van het forum
  • **********
  • Berichten: 6192
Een medewerker van UP (Travis Belleville) legt het uit in een reactie onder het filmpje ;)

Dat verklaard alles.....
Ik lees dat soort commentaren eigenlijk nooit, condomologie van de hoogste orde meestal.

Ton
Erare humanum est

Offline BvDoorn

  • Hudson Ervaren rot
  • *****
  • Berichten: 1732
Duidelijk met betrekking tot de reden. in mijn vakgebied, scheepvaart, zie je zo'n zelfde probleem. Schepen worden dan opgelegd. Klein probleempje. Het kost een klein vermogen om zo'n ding weer aan de praat te krijgen als de economie weer gaat opleven na een paar jaren, vandaar dat op den duur, als eigenaar en banken de afschrijving kunnen overleven, de schepen naar de sloop ziet gaan. Op de rede van Singapore liggen honderden schepen die eigenlijk liggen te wachten tot ze gesloopt kunnen worden). Zou hetzelfde gebeuren met die locomotieven.