Lunde Studios City Bus Terminal

Gestart door Janbouli, december 16, 2018, 16:22:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mooie bussen, bedankt voor de foto's! Heel vaak zie ik dat niet, bussen op de modelbaan. Maar interessant is het wel, en waarheidsgetrouw.

Idd Gideon, niet vaak te zien, toch zijn er genoeg bussen te krijgen in H0 en N, maar misschien te weinig stad scenes voor een bus station en in H0 neemt dat station nog al wat plaats in.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

december 20, 2018, 12:15:58 #17 Last Edit: december 20, 2018, 12:19:23 by Janbouli
Vanwege rechten zit er bij de kit Snailways borden en en dergelijke , ik heb zelf wat Greyhound decals en borden gemaakt.










3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hey Jan,

Heb je misschien iets aan de afbeelding in de bijlage?

De achtergrond kleur kun je wel op hun website vinden.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Citaat van: Gerard Wassink op december 20, 2018, 14:30:26
Hey Jan,

Heb je misschien iets aan de afbeelding in de bijlage?

De achtergrond kleur kun je wel op hun website vinden.

Dank je Gerard , had ik ook gevonden maar is te jong.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: JohnT op december 20, 2018, 19:06:51
Decals gemaakt? Vertel...
JohnT

Het papier wat op de foto met tape is vastgemaakt is decal papier , gewoon printen met inkjet printer en daarna met Dulcote sprayen om watervast te maken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heel veel mooie details op jouw gebouw Jan.
Zaten die er allemaal bij?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: Janbouli op december 20, 2018, 23:23:56
Citaat van: JohnT op december 20, 2018, 19:06:51
Decals gemaakt? Vertel...
JohnT

Het papier wat op de foto met tape is vastgemaakt is decal papier , gewoon printen met inkjet printer en daarna met Dulcote sprayen om watervast te maken.
Maar ik zag ook kleur, een inkjet kan geen wit printen of zijn de gekleurde gekochte decals.
JohnT

Citaat van: American op december 21, 2018, 00:35:31
Heel veel mooie details op jouw gebouw Jan.
Zaten die er allemaal bij?

Alles in de foto's behalve de decals en prints zitten in de kit, het ventilatiekanaal op het dak is deel van het gietsel.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: JohnT op december 21, 2018, 09:04:45
Citaat van: Janbouli op december 20, 2018, 23:23:56
Citaat van: JohnT op december 20, 2018, 19:06:51
Decals gemaakt? Vertel...
JohnT

Het papier wat op de foto met tape is vastgemaakt is decal papier , gewoon printen met inkjet printer en daarna met Dulcote sprayen om watervast te maken.
Maar ik zag ook kleur, een inkjet kan geen wit printen of zijn de gekleurde gekochte decals.
JohnT

Er zit geen wit in de 2 decals  John , de decals zijn het stukje decalpapier wat op het a4 getaped is . Er zijn overigens wel printers die wit kunnen printen, en er is ook wit decal papier als je decals met wit wilt printen, heb ik ook . Die borden en reclame posters zijn dus geen decals . Alleen dat stukje links boven.

Ik print eerst in concept modus op een a4 alles uit , dan met een betere kwaliteit papier die ik over het concept leg tape ik het decal papier vast op de plek waar die geprint worden . Dat betere papier met het decal papier er op getaped gaat dan in de printer die ik op de fijnste print instelling zet. Dat print je dan uit . Vervolgens haal je het decal papier er af en dat seal je met Dulcote uit het spuitbusje. De decals knip of snij je daarna uit en plaatst ze net zoals iedere andere decal.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Decals en reclameborden toegevoegd.









3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Heel mooi gedaan!
Hans, liefhebber On30 + H0

Dank jullie wel , nog wat kleine mensjes en zo en dan is ie af.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N