Coldwater & Little creek narrowgauge railroad

Gestart door DiGTrack, december 15, 2018, 18:21:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mooi gefeliciteerd met je eerste rit.
Vraagje, als ik een tacker gebruik laat deze een afdruk van het nietje in de biels achter en de rail kan onder het nietje door heen en weer schuiven. Heb je daar geen last van? Ik gebruik daarom dubbelzijdig plakband.
Over een keerlusmodule. De duurdere gebruiken stroomdetectie om te schakelen. De goedkopere versies kortsluitdetectie. Dit betekent dat je digitale centrale telkens een korte kortsluiting te verwerken krijgt op den duur niet lekker voor een centrale. Je hebt ze al gekocht maar ook een goede zou zijn die van Rosoft kost â,¬30,00.
JohnT



Snelle vorderingen. Mooi gedaan zo.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Rijden ging zo te zien feilloos , en ja de scenery zal wel wat meer tijd in beslag nemen. Ga zo door.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


mooi hoor
nu de huisjes
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: DiGTrack op januari 06, 2019, 19:54:06
Klopt John, daar schijnen Forney's wel meer last van te hebben, heb ik begrepen, Ton vertelde dat die van hem nog meer geluid maakt,  't is iets in de aandrijving, tandwieltjes.

Die van mij maakt nog meer herrie.

Hij is een aardig tijdje onder weg en dat voor zo'n beperkte ruimte.
Ik had dit nog niet gezien.
Alleen jammer dat je de boven lus niet laat zien.
btw , mooie stoel.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: DiGTrack op januari 06, 2019, 19:54:06
Klopt John, daar schijnen Forney's wel meer last van te hebben, heb ik begrepen, Ton vertelde dat die van hem nog meer geluid maakt,  't is iets in de aandrijving, tandwieltjes.
Ik heb is op een Amerikaans forum gelezen dat ze dan de loc een tijdje met tandpolish lieten rijden om de tandwielen te polijsten. Misschien een idee?
JohnT

Ziet er goed uit.
Mooie lok trouwens!
Is dat 'n Forney?
Ik heb deze Forney's.
Hans, liefhebber On30 + H0

Dat is inderdaad veel beter.
Ik vind ze ook origineel niet zo fijn rijden, maar dat is persoonlijk!
Hans, liefhebber On30 + H0

Mooi gedaan die rotsen zo.
Hans, liefhebber On30 + H0


nice
ben benieuwt naar de huisjes
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien als er kleur in komt..... De basis ziet er goed uit!!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn