Al lang lid , maar hier op het nieuwe forum ons nog nooit voorgesteld

Gestart door Janbouli, november 22, 2012, 13:15:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik was net door het forum aan het kijken en toen ik bij "Even voorstellen " kwam bedacht ik dat de meeste regulars hier geen bericht of draadje hebben. Misschien leuk als je je aangesproken voelt om hier 1 berichtje te plaatsen . Wie je bent , waar je woont , welke schaal , welk gebied of thema van de VS je spoort, eventuele andere hobbies  , geheel vrijblijvend natuurlijk.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik ben Jan, woon in het diepe zuiden, Heerlen, heb een heel huis voor mij alleen dus veel ruimte voor mijn N-schaal layout gesitueerd in het Midwesten van de VS namelijk Noord oost Kansas en Kansas City Missouri ( Ja Kansas City is gesplitst in 2 delen en de grote stad ligt in Missouri ). Mijn draad over mijn layout kun je hier vinden http://www.amerikaanse-treinen.nl/website/forum/index.php/topic,16.0.html.  Mijn specialiteit ( althans wat ik het liefst doe ) is het bouwen van gebouwen , of dat nou Kits of Scratchbuilds zijn.  Mijn andere hobbies zijn Militaire Modellen , en Golfen, het laatste is ook beroeps gerelateerd ik ben namelijk manager van een Golfshop op Golfbaan Brunssummerheide.

Verder ben ik gastheer van deze site , maar heb gelukkig John om me daar heel veel bij te helpen ( zeg maar gerust dat John 90% doet )  ;D

Ik wens iedereen heel veel plezier hier op het forum, en hoop dat we nog lang van elkaars gezelschap , online of offline mogen genieten.
Groetjes Jan
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hoi allemaal .

Ik ben ger en  ik woon nog dieper in het zuiden ,Landgraaf  ik woon met mijn vriendin claudia in een eigen huis een kamer alleen voor de treinen .
Mijn hobby's zijn treinen in de schaal N en mountainbike maar vooral mijn vriendin :)en ik ben helaas werkzoekende WW .
Wil je meer van me weten kun je me ook vragen en je kunt me ook  vinden op facebook

Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hallo, Ik ben Paul en ik woon in het iets minder diepe zuiden (Brabant). Ik ben 16 jaar dus ik heb vanzelfsprekend weinig ruimte en geld voor de hobby. Ik ben nu van plan een klein microlayoutje te bouwen. Als financiering voor deze voor mensen van mijn leeftijd eigenlijk niet te betalen hobby heb ik een krantenwijk en loop ik voor brieven van de gemeente.
Thema:  logging railroad
Tijdperk: 1920-1930
Schaal: HO
Gebied: Pennsylvania

Hallo allemaal, Ik ben Bart en woon in het Zeeuwse zuiden tegen de Belgische grens aan. Ik heb twee banen maar kan ze jammer genoeg niet tegelijk opgebouwd hebben. Mijn On30 baan met White River Valley Rail Road (zie vorige forum) is nu "afgebroken" en staat te wachten op betere tijden. Mijn O schaal baan, 33 Street yard staat nu opgesteld om verder aan te kunnen werken. Naast de hobby (je moet toch wat) werk ik bij een grote rederij in het zuiden van het land.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Hallo allemaal , mijn naam is Ton Noteboom en ik woon in Rozenburg, tegenwoordig een deelgemeente van Rotterdam.
Vandaar de naam van de spoorbaan , Rozeburg & waterway RR.
Ik ben sinds 2008 helemaal overgestapt op 0n30, 1:48 16.5mm smalspoor.
Meer over mij en mijn andere hobbies kun je vinden op,
www.pe2tr.nl

Ton
Erare humanum est

Geweldig Ton , die cardmodels van raketten, vintage treinen en raketten, wat een verschil.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op november 23, 2012, 15:57:56
Geweldig Ton , die cardmodels van raketten, vintage treinen en raketten, wat een verschil.
Ja Jan , en dat alles draadloos verbonden! ;D
Ton
Erare humanum est