Wegens tijdperk materieel te koop

Gestart door Gerard Wassink, juli 24, 2018, 12:26:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omdat ik steeds beter zie wat ik het leukst vind, namelijk industrietjes rangeren, doe ik mijn nieuwere materieel weg.

Zie s.v.p. deze link naar mijn ebay overzicht.

Op dit moment staan er drie Dash 9's (een met en twee zonder sound) en een SD70MAC (met sound).

Er komt meer, hou mijn ebay in de gaten, anders bump ik dit draadje wel.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


Hey, ziet er netjes uit. Heb je een lijstje od? Wellicht dat er materieel tussen staat wat mij interesseert.

Citaat van: raymond op september 23, 2018, 15:39:40
Hey, ziet er netjes uit. Heb je een lijstje od? Wellicht dat er materieel tussen staat wat mij interesseert.

Op dit moment zijn er op eBay nog maar twee locs over, maar ik zal eens kijken, er komen er nog meer. Zo heb ik nog 17 auto-racks staan, die komen nog in de aanbieding per drie stuks. Verder nog een aantal dubbel-stack gondola's, met containers. In de loop van de komende week / weken wil ik die aan eBay toevoegen...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop


september 26, 2018, 13:54:36 #5 Last Edit: september 26, 2018, 14:42:14 by Gerard Wassink
Nieuwe aanbiedingen, Double Stack Cars in sets van drie met bijbehorende containers.

Zie s.v.p. deze link naar mijn ebay overzicht.

Er komt meer, hou mijn ebay in de gaten, anders bump ik dit draadje wel weer.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Even je link repareren Gerard. Als ik er op klik, kom ik mijn eigen account van Ebay, niet op die van jouw.
Groeten Joop, machinist Lelystad.


Weer nieuwe aanbiedingen toegevoegd, Athearn Ready to Roll double stack gondola's en 40 foot / 20 foot containers.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Weer nieuwe aanbiedingen toegevoegd, 89 foot Tri-level auto carrier cars, 17 stuks.

Zie bijlage voor een voorbeeld, meer companies beschikbaar.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop