Nieuw thema?

Gestart door Gerard Wassink, juli 07, 2018, 12:55:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nog wat aanpassingen gedaan.
Ik heb voor de liefhebbers nog een thema toegevoegd met wat meer contrast en duidelijker lettertype, naam Epic.
Verder staan op de voorpagina artikelen die verwijzen naar onderwerpen in het forum. Elk geregistreerd lid kan een onderwerp tot artikel maken. Hiermee wordt het onderwerp op de voorpagina getoond als zijnde actueel. De artikelen worden afgebroken op 200 karakters om de voorpagina niet te laten vollopen met tekst. Ben je geïnteresseerd in het artikel dan klik je op de titel om het hele artikel in het forum te lezen.
JohnT

Epic vind ik er mooi uit zien en minstens net zo duidelijk als Thing dus deze gaan we een tijdje proberen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vind hem zelf ook wel prettiger, en past nog wat bij het geel van het logo. Dat is de reden dat ik naar geel of zo aan het zoeken ben. Maar deze hou ik er wel ff in.
JohnT

hoi

ik heb hem zelf terug gezet op het thema THING , vond ik toch het fijnste lezen.

ik wilde ook nog even mijn waardering uitspreken voor al het werk en moeite die voor het forum word gedaan.

mvg frank



juli 21, 2018, 09:58:49 #36 Last Edit: juli 21, 2018, 10:02:49 by JohnT
 emoticons veranderd.

Verder zo goed als alles weer bereikbaar van het oude archief. Een klein deel staat nog op de oude website maar wel weer bereikbaar. Ik probeer nu alles onder één dak te krijgen zodat het oude spul (websites) opgeruimd kunnen worden.
Het meeste vind je terug in Handleidingen en tips&trucks.

Het is mij wel opgevallen dat er in sommige artikelen de foto's ontbreken. Dit komt omdat er gelinkt is naar foto opslag websites die niet meer bestaan. Als iemand zijn artikel tegenkomt zonder foto's meld het dan en stuur mij de foto's of werk zelf jou artikel bij.

JohnT

Respect voor al je werk John! Goed bezig !  :cheesy:
Groeten Joop, machinist Lelystad.

netjes gedaan alles ,zal volgende week eens kijken waar van mijn artikelen foto's weg zijn en bij werken
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


John ik heb een stukje geschreven over een wielstel en daarna op maak een artikel geklikt........waar is dat heen, ik kan het niet vinden behalve op de oorspronkelijke plek waar ik het geschreven heb.

Ton
Erare humanum est

augustus 01, 2018, 10:21:02 #41 Last Edit: augustus 01, 2018, 10:23:04 by JohnT
Was inderdaad ff zoeken dacht dat ik het al goed had staan. Nu te vinden links onder op de hoofdpagina.
Overigens, als je een artikel maak komt er alleen een verwijzing naar het artikel (bericht) op de voorpagina. Het artikel blijft 1 bericht er komt dus niet nog een bericht als artikel bij.
JohnT