Nieuw thema?

Gestart door Gerard Wassink, juli 07, 2018, 12:55:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: JohnT op juli 08, 2018, 12:10:47
Iedereen kan alles lezen, zoals het was daar heb ik niets aan veranderd. Wil je reageren of iets schrijven dan moet je een account aanmaken.
JohnT

Ach dat is ook zo...

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

      
Nieuw thema?
Gestart door Gerard Wassink in Vragen en opmerkingen over de website « 1 2 »

15 Reacties
62 Gelezen   Laatste bericht Vandaag om 19:16:48
door Gerard Wassink
      
Culvert Pipes
Gestart door American in Mijn Layout « 1 2 3 »

37 Reacties
578 Gelezen   Laatste bericht Vandaag om 19:16:06
door JohnT
Markeer alle berichten als gelezen
Alle ongelezen berichten
Pagina's: [1]
Topic waaraan je hebt deelgenomen
Normaal topic
Populair topic (meer dan 15 reacties)
Zeer populair topic (meer dan 25 reacties)
Gesloten topic
Sticky Topic

Naar mijn mening heeft dit geen meerwaarde om dit op de indexpage aan te geven. Als de mensen inloggen op het forum kunnen ze dit wel lezen. Door dit te verwijderen van de indexpagina word het weer wat rustiger. Geef op de indexpage aan wat belangrijk is . meer niet.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

John LC,

Als je deze link gebruikt kom je meteen op het forum deel.  Zo staat het bij mij ingesteld nu. Stond het al, maar op de e.o.a manier kom ik nu op de index pagina. Dat heb ik weer aangepast ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: johnlostcreek op juli 08, 2018, 19:40:00
     
Nieuw thema?
Gestart door Gerard Wassink in Vragen en opmerkingen over de website « 1 2 »

15 Reacties
62 Gelezen   Laatste bericht Vandaag om 19:16:48
door Gerard Wassink
     
Culvert Pipes
Gestart door American in Mijn Layout « 1 2 3 »

37 Reacties
578 Gelezen   Laatste bericht Vandaag om 19:16:06
door JohnT
Markeer alle berichten als gelezen
Alle ongelezen berichten
Pagina's: [1]
Topic waaraan je hebt deelgenomen
Normaal topic
Populair topic (meer dan 15 reacties)
Zeer populair topic (meer dan 25 reacties)
Gesloten topic
Sticky Topic

Naar mijn mening heeft dit geen meerwaarde om dit op de indexpage aan te geven. Als de mensen inloggen op het forum kunnen ze dit wel lezen. Door dit te verwijderen van de indexpagina word het weer wat rustiger. Geef op de indexpage aan wat belangrijk is . meer niet.
John, reken niet uit jezelf er komen ook zat bezoekers langs die het wel prettig vinden om in één oogopslag te zien wat er speelt.
JohnT

Ik heb het forum weer terug gezet naar de Thing instelling.
Dat vind ik de meest prettige ook omdat het Bachmann forum in dat thema staat en ik er aan gewend ben.
Ik vind het een goed idee dat je je eigen thema kan kiezen.
Ieder zijn eigen smaak.

Ton
Erare humanum est

Eerlijk is eerlijk; ik vind het er vooral lekker fris uitzien. Het idee om het forum te combineren met archief-artikelen-achtergrond (welke vorm het ook gaat krijgen) spreekt mij ook aan.

Bedankt voor de inspanningen voor deze vernieuwing, ik blijf regelmatig voorbijkomen!

Call me old fashioned maar voor mij had het niet echt gemoeten. Maar ach. Ik hoef ook niet de laatste iPhone, mijn laptop is van 2013, ik heb nog steed een buizen versterker voor mijn stereo en mijn jongste auto is 12 jar oud. Ik denk dat ik er wel aan zal wennen ;)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Bedankt voor jullie reacties en vooral het meedenken.  Helaas heb ik een droevige mededeling. Het waarom, om het uiterlijk aan te passen is met de verhuizing toch gedeeltelijk verloren gegaan.
Ik heb de bestanden de foto's maar de teksten niet. De databases waarin dit was ondergebracht zijn niet goed meegekomen. De verhuizing was uitbesteed en op eigen risico dus geen recht van spreken of te reclameren. Ik wil nu stap voor stap proberen toch met het materiaal wat ik dan wel heb een en ander te reconstrueren. Als iemand toevallig nog een artikel heeft, hou ik mij aanbevolen.
Het gaat om wekende ramen, z.g.schuiframen van Martin. Het printen op tissue papier en nog wat van die artikelen.
JohnT

 ;D Toch de oude archieven nog kunnen redden. Na een paar dagen sleutelen en foutzoeken data terug kunnen vinden.
Nu netjes in beeld brengen.
JohnT

Die plaatjes bij die lampenkappen zijn wel heel erg klein.
Hier zijn de goeie, John.

Ton
Erare humanum est

Bedankt Ton, moet er nog wel een goede locatie voor vinden. De gebruikte plaatjes staan nu op een herstelde oude website mogelijk kan ik daar ook nog de originele uitvissen. Probleem bij dit soort dingen is dat de software de plaatjes gecodeerd heeft waardoor ze door een voorbijganger of zoekmachine en door mij niet zomaar gevonden worden. lampenkap01.jpg is voor mij duidelijker dan #$456E.jpg
JohnT

Als je nog meer uit mijn archief nodig heb lees ik het wel op skype of hier.
Foto's downloaden van skype krijg je het zelfde geneuzel als dat je nu heb.

Ton
Erare humanum est

Oké, ik ga gewoon de interessante artikelen herplaatsen, als er iets bijzit waarvan je dan de foto's hebt hoor ik het graag.
JohnT

Mooi dat jullie hier veel tijd aan besteden.
Dat waardeer ik zeer!
Hans, liefhebber On30 + H0

De plaatjes voor de schuiframen zijn foetsie, stonden op een fotosite. Als Martin dit leest en hij de foto's nog heeft? Hou ik mij aanbevolen.
JohnT