Nieuw thema?

Gestart door Gerard Wassink, juli 07, 2018, 12:55:27

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hi John,

Ik hoop dat dit nieuwe thema voor jou veel voordelen biedt, ik ervaar de leesbaarheid (lettertype en verminderd contrast) als wat minder.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op juli 07, 2018, 12:55:27
Hi John,

Ik hoop dat dit nieuwe thema voor jou veel voordelen biedt, ik ervaar de leesbaarheid (lettertype en verminderd contrast) als wat minder.

Gerard

Daar ben ik het voorlopig mee eens , lettertype is heel erg dun en grijs ipv zwart, of kunnen we dat zelf instellen? , de layout zelf is even wennen, maar dat zal wel gaan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik ben het met de vorige schrijvers eens.
Aanvullend vind ik die oranje tekst moeilijk te lezen.
De kleur valt een beetje weg ten opzichte van de witte achtergrond.
Ik zal voorlopig mijn menig even voor mij houden tot dat ik een beetje aan de nieuwe stijl gewend ben.

Ton
Erare humanum est

juli 07, 2018, 20:39:47 #3 Last Edit: juli 07, 2018, 20:42:17 by johnlostcreek
Ik vind de site wat rommelig, onoverzichtelijk en te druk daar bedoel ik de beginpagina mee
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: Janbouli op juli 07, 2018, 19:56:40
Citaat van: Gerard Wassink op juli 07, 2018, 12:55:27
Hi John,

Ik hoop dat dit nieuwe thema voor jou veel voordelen biedt, ik ervaar de leesbaarheid (lettertype en verminderd contrast) als wat minder.

Gerard

Daar ben ik het voorlopig mee eens , lettertype is heel erg dun en grijs ipv zwart, of kunnen we dat zelf instellen? , de layout zelf is even wennen, maar dat zal wel gaan.

Ik heb direct gezocht of we het zelf kunnen instellen, maar deze optie staat uit.
Het is een optie die de beheerder moet aan- of uitzetten.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hoi JohnT,

Ik ervaar ook de index is onoverzichtelijk. De dikke zwarte balken zijn te dominant, en lettertype is te iel. ;)
Wat was er mis met de oude layout? Succes met het hervormen van het forum. Probeer de leesbaarheid en index leesbaar en overzichtelijk te houden.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Ik zal de keuze voor het thema aanzetten zodat wij samen de beste er uit kunnen zoeken. De keuze voor dit thema van mij was de oranje kleur voorbijgaand aan lettertype e.d. Oranje i.v.m. het logo geel. Ander geel heb ik niet gedaan omdat dit nooit het zelfde is als het logo.

JohnT

Aangepast, geregistreerde leden kunnen hun eigen thema selecteren.

Op de voorpagina links in de kolom vind je een blokje thema keuze.
Laat wel even weten welk thema je voorkeur heeft. Heb je zelf een SMF thema gevonden welke hier niet bij staat stuur dan de link dan zet ik het er als keuze optie bij.
JohnT

Heb de Core Theme nu in gebruik. Die beval mij het beste.  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

En ik heb m terug gezet naar Thing, wat het dus was, core mag van mij ook.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vind het een beetje vreemd de berichten te lezen van de topics in de beginpagina.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op juli 08, 2018, 11:04:44
Vind het een beetje vreemd de berichten te lezen van de topics in de beginpagina.

Ik neem aan dat dit alleen voor geregistreerde lezers zichtbaar is?
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Dank JohnT, dat je de keuze mogelijk hebt gemaakt.
Ben het met eerdere schrijvers eens: "Core" zou ook  mijn keuze zijn.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: johnlostcreek op juli 08, 2018, 11:04:44
Vind het een beetje vreemd de berichten te lezen van de topics in de beginpagina.
Beste John, zoals ik al vaker heb gezegd. Je kunt boven in het menu op het knopje forum klikken. Je hebt dan het forum zoals je dit gewend bent.

Op de startpagina staan nu statistische gegevens en wat informatie over jou persoonlijke profiel. Later komen daar artikelen bij die nog op het heeel oude forum stonden bijvoorbeeld over het maken van schuiframen. Op deze manier kan ik het oude met het nieuwe verenigen en worden ook die mooie beschrijvingen weer gelezen. 

JohnT

Citaat van: Gerard Wassink op juli 08, 2018, 11:13:41
Citaat van: johnlostcreek op juli 08, 2018, 11:04:44
Vind het een beetje vreemd de berichten te lezen van de topics in de beginpagina.

Ik neem aan dat dit alleen voor geregistreerde lezers zichtbaar is?
Iedereen kan alles lezen, zoals het was daar heb ik niets aan veranderd. Wil je reageren of iets schrijven dan moet je een account aanmaken.
JohnT