Soldeerbout stuk...

Gestart door Gerard Wassink, augustus 18, 2017, 14:53:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Da's balen, als midden in een project je soldeerbout er mee stopt...

Zie hieronder mijn nieuwe soldeerstation en klik hier voor een beschrijving.

Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ziet er goed uit Gerard , ben benieuwd of ie zo goed werkt als dat ie er uit ziet. Ik heb zelf ooit een Weller WSL 80 op Ebay.de kunnen bemachtigen voor een hele mooie prijs.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Die Kellers staan ook goed bekend, heb ik me laten vertellen...

Nieuw zijn ze wel een stuk duurder.  :)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Een mede radio-amateur en professioneel elektronicus zat een tijdje geleden te huilen dat zijn Weller boutje de geest gegeven had.
Hij vergat er bij te vertellen dat die bout al 40 jaar oud was en meestal 24/7 aanstond.
Ik zelf werk al jaren met een ERSA.
Maar Gerard dat nieuwe soldeerstation ziet er goed uit en is altijd beter als die oude van Dijken soldeerbout van je.

Ton
Erare humanum est


Citaat van: dutchbuilder op augustus 18, 2017, 21:25:15
Een mede radio-amateur en professioneel elektronicus zat een tijdje geleden te huilen dat zijn Weller boutje de geest gegeven had.
Hij vergat er bij te vertellen dat die bout al 40 jaar oud was en meestal 24/7 aanstond.
Ik zelf werk al jaren met een ERSA.
Maar Gerard dat nieuwe soldeerstation ziet er goed uit en is altijd beter als die oude van Dijken soldeerbout van je.

Ton

Hehehe... die van mij had ook al een respectabele leeftijd hoor, ik denk tegen de 20 jaar. Maar in tegenstelling tot je vriend heb ik er geen traan om gelaten. Deze is veel fijner, houdt de temperatuur constant (binnen 3%) en warmt veel sneller op.

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop