Nieuw lid!

Gestart door PRRick, april 04, 2017, 23:01:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo allemaal,

Sinds eind vorig jaar heb ik opnieuw het ''treinen virus'' te pakken. Vroeger in mijn jeugd had ik altijd een marklin baan op zolder, maar met de puberteit kwamen er andere interesses en werd deze van de hand gedaan. Ik ben inmiddels 35 en woon in het midden van ons mooie land. 

Als liefhebber van Amerikaans materiaal en met name stoomtreinen heb ik nu gekozen een baan in HO te gaan bouwen, gebaseerd op de PRR van de jaren 50 en 60. Inmiddels heb ik al wat rijdend materiaal verzameld en ben ik bezig sporen e.d. te vergaren (mocht je nog wat Peco code 83 over hebben...). Idee is om een modulaire baan te bouwen die volledig met een tablet te besturen is.

Naast het modelspoor rijd ik graag op mijn motor en doe ik modelbouw met Lego stenen, van het laatste kun je hier https://www.flickr.com/photos/39447272@N04 e.e.a. bekijken.

Afgelopen weekend heb ik al een mooie baan wij wat gezellige gasten mogen bewonderen, wellicht zitten er enkele ook hier op het forum?

Ik lees graag alle inspirerende bouwverslagen en hoop hier terecht te kunnen met wat technische vragen. Met de tijd zal ik ook de bouw van mijn baan posten.

Tot op het forum!

Welkom Rick.

Ton
Erare humanum est

Welkom Rick , laat gerust wat zien van je projecten , wij houden van foto's.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

welkom Rick

foto's daar houden we van
en als je vragen hebt, gooi ze maar in de groep

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Dag Rick,

Welkom op dit forum!

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Welkom op het forum
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Welkom Rick, we gaan natuurlijk je vorderingen met belagstelling volgen. Je hebt niet gezecht waar je woont. Kan handig zijn als je in de buurt van een van de forum leden woont :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Bedankt voor de warme welkom!

@BvDoorn; ik woon in Almere.


Citaat van: PRRick op april 13, 2017, 17:44:19
@BvDoorn; ik woon in Almere.

Haha; centre of the universe :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn