Auteur Topic: US convention Nederland  (gelezen 851 keer)

Offline usronald

• Hudson Ervaren rot
Hallo luitjes,

Long time no see :)

Inderdaad, Nederland gaat een US conventie krijgen en wel op 10 en 11 Oktober 2020. De organisatie ligt bij mij omdat ik vond en vind dat wij hier ook zoiets moeten krijgen. Onze gezamenlijke hobby kan het wel gebruiken denk ik.
Gehouden wordt het in mijn woonplaats. Ik heb hier voor gekozen omdat het evenement ook voor onze Duitse broeders interessant is. Zij hebben natuurlijk al Rodgau in de oneven jaren maar er is een duidelijke tendens merkbaar dat zij iets anders willen. Om diverse redenen die verder niet interessant zijn.

De voorbereidingen lopen inmiddels en op dit moment zit ik eigenlijk al vol. Ondanks dat ik het hele complex tot mijn beschikking heb is de ruimte snel volgepland. Aanmelden kan wel maar er is inmiddels een (kleine) wachtlijst bij de modelbanen. Demo's en winkeliers zijn nog steeds welkom en hen moedig ik aan om zich te melden!

Er zullen vrij nieuwe modelbanen te zien zijn maar ook oudere en oudgedienden. Ik kies bewust niet voor het nieuwste van het nieuwste, voor mij staat de basis van het hele conventie-idee centraal; gezamenlijke fun in onze Amerikaanse treintjes. En dat in alle soorten, formaten, uitvoeringen, schalen en wat nog meer.

Blijf kijken op www. us-modelbaan-convention-ned.nl voor de laatste updates in modelbanen en winkeliers/demos. En natuurlijk hoop ik op jullie aller komst!

Greetz, Ronald.
« Laatst bewerkt op: augustus 05, 2019, 16:24:52 door usronald »

Offline Janbouli

• Administrator
  • Challenger Super poster
    • Janbouli's Hobbysite
Hoi Ronald , ik kom zeker , en dan maar de volgende keer met baan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Offline usronald

• Hudson Ervaren rot

Offline DiGTrack

• Forney Wordt wel wat
  • **
Da's interresamt!
I'm a train, I'm a train, I'm a chucka train, yeah.