reageer i.p.v citaat

Gestart door Joop_L, augustus 30, 2016, 13:11:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

augustus 30, 2016, 13:11:14 Last Edit: augustus 30, 2016, 13:12:51 by Joop_L
Is het mogelijk , voor de leesbaarheid, om de citaat mogelijkheid in een topic om te zetten naar reageer mogelijkheid. Ik zie nu zo vaak ellenlange citaten dat de leesbaarheid er niet duidelijker op wordt..

Edit: De reageer functie zit nu alleen bovenaan de pagina, of onderaan de laatste reactie.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Als een lezer er voor kiest om een citaat te gebruiken is dat een keuse. Je kunt het treffen dat veel lezers telkens citeren maar ook dat is een keuze. Onderaan een bericht staat altijd de knop om alleen te reageren zonder citaat ook dat is een keuze.

Deze vrijheid zit in de forum software en kan niet verwijderd worden, anders dan de mogelijkheid om te citeren helemaal uit te zetten.

JohnT

Jammer. Zou de leesbaarheid van het forum verbeteren.

Groeten Joop, machinist Lelystad.

Als je gewoon reageert en niet citeert is er niets aan de hand..citeren doe ik alleen als ik ergens op wil reageren wat een aantal posts ervoor staat. Vind het niet storend betreffende de leesbaarheid..

Ik zie dat er meer citaat knop gebruikt wordt dan de reageer knop.  En dat komt door de onhandigheid, wat in de software zit, van de positie citaat knop.

Maar ik zal er verder niet op in gaan. JohnT heeft uitleg gegeven, ik vind er wat van, maar het zij zo.  ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Nou, lijkt me meer een onhandigheid van de gebruiker en niet van de software, ik heb er toch ook geen moeite mee..

Ik begrijp Joop wel, hij bedoelt dat je op een gegeven moment citaat in citaat en op citaat krijgt en zo het bericht onleesbaar wordt maar dit blijft toch een dingetje van de gebruikers hoe gaan zij met genoemde knopjes om?

JohnT

Yep, zo zie ik dat ook, anders krijg je dat BNLS geneuzel en zijn de mods weer druk..

Ik begrijp wat jij bedoeld Joop.
Ik betrap mezelf er ook steeds op dat ik een citaat in een citaat gebruik en dat word op een gegeven moment een zooitje.
Soms is het makkelijk maar de reply-knop is altijd een optie.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: milocomarty op augustus 31, 2016, 10:42:45
Yep, zo zie ik dat ook, anders krijg je dat BNLS geneuzel en zijn de mods weer druk..

Je haalt me de woorden uit de mond...  ;)
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop