Mijn vrouw

Gestart door ger deguelle, april 15, 2016, 11:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kalm blijven Ger , daar help je Claudia het meest mee.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Nou naar ruim 4 uur in het ziekenhuis te zijn geweest is dit het volgende :

de draain is kapot MAAR ze durven niet zo snel onder het mes te gaan omdat ze bang zijn dat er meer kapot gaat dan nu al is .

claudia heeft vandaag foto's gemaakt van de drain maar over twee weken krijgt ze nog een MRI scan dan weer terug voor een gesprek .

maar haar redelijk goede oog kunnen we ook gaan afschrijfen en ze gaan nog kijken met de nieuwe MRI en de oude of er veel verschil in is te zien ,en dan gaan ze kijken wat ze gaan doen maar claudioa voelt het eerder aan dat het fout gaat voor de dokters het kunnen zien .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Wegens werk al een poosje geen aandacht aan het forum kunnen schenken en lees nu dit. Veel sterkte Ger.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Zo ben weer een beetje aan het klussen in de woning om het voor Claudia zo makkelijk mogelijk te maken ik heb gemerkt dat ze tegen de kast van haar kleren kast liep .

Dus ga ik voor haar een inloopkast maken maar dan moet ik mijn hobby kamer er voor afstaan dus nu heb ik een nieuwe plek voor te bouwen namelijk in de kelder kon niet anders .



Heeft wel een voordeel in de zomer lekker koel en in de winter gewoon rond de 15 gr voor mij geen probleem, en kort bij de ijsjes  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Van een nood een deugd maken. Het ziet er strak uit. Bij mij nog steeds een zootje.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op mei 15, 2016, 19:51:02
Van een nood een deugd maken. Het ziet er strak uit. Bij mij nog steeds een zootje.

Hahaha ik kon kiezen de zolder of de kelder zolder te warm en je kunt er niet recht op staan dus de kelder .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat is een mooie werkplek zo.

Ton
Erare humanum est

Echt Amerikaans Ger, die zitten ook meestal in de kelder  :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Mooie plek Ger , jammer dat je kelder niet echt Amerikaans groot is, had je daar nog een baan kunnen bouwen  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Een kleine update over de gezondheid van Claudia ze is gister weer in Heerlen geweest voor de uitslag van de foto's en de MRI scan nou volgens de dokter daar werkt de drain goed maar hij stuurt er wel door naar Maastricht voor verdere controle .
Maar Claudia heeft wel alle klachten dat de drain niet goed werkt ze heeft gister ook tegen de dokter gezegd dan zien we ons wel op de naidcare zo als het altijd gegaan is , maar nu weer wachten wat ze 9 juni in Maastricht te zeggen hebben .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf