Nieuwe Anyrail.

Gestart door dutchbuilder, juni 14, 2016, 15:02:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juni 14, 2016, 15:02:58 Last Edit: juni 14, 2016, 15:05:34 by dutchbuilder
Er is een nieuwe versie van Anyrail uit.
Anyrail #6
Deze is grafisch aangepast en heeft een 3D functie.
Leuk.
Verwacht niet veel van de 3D functie maar kan handig zijn om hoogtes te zien.
De functionaliteit van Nr.5 is behouden gebleven.
https://www.anyrail.com/download_nl.html

Ton
Erare humanum est

Even een testtekening gemaakt van een switchback.
Dan zie je goed wat de mogelijkheid is met 3D.

Ton
Erare humanum est

Mooi die nieuwe functie. Misschien is 3D Train Studio dan ook wel wat voor jou. Ook gratis, leuke bijkomstigheid voor wie het weten wil het werkt ook samen met Rocrail een programma om computergestuurd te rijden. Je kunt dan de trein die door Rocrail wordt bestuurd over jou baanplan zien rijden.

JohnT

Citaat van: JohnT op juni 14, 2016, 19:56:25
Mooi die nieuwe functie. Misschien is 3D Train Studio dan ook wel wat voor jou. Ook gratis, leuke bijkomstigheid voor wie het weten wil het werkt ook samen met Rocrail een programma om computergestuurd te rijden. Je kunt dan de trein die door Rocrail wordt bestuurd over jou baanplan zien rijden.

JohnT

Ik heb met 3d Train Studio zitten spelen.
Is idd heel erg leuk maar in de gratis versie wel beperkt.
Nu had ik wel een paar onrealistische grote banen gemaakt.
40 meter lang is dat groot?

Ton
Erare humanum est

Klopt Ton maar de gratis versie van Anyrail heeft ook zo zijn beperkingen toch?

Anyway, was maar om even onder de aandacht te brengen.

JohnT

Citaat van: JohnT op juni 15, 2016, 09:33:46
Klopt Ton maar de gratis versie van Anyrail heeft ook zo zijn beperkingen toch?

Anyway, was maar om even onder de aandacht te brengen.

JohnT

Anyrail heeft idd ook zijn beperkingen , 50 rails en/of scenery.
Met 3d train studio kan je, in vergelijking met de beperkingen van Anyrail, veel meer voordat het programma begint te koeren over registratie.
Ik heb geprobeerd om die spiraalbaan te maken in 3d train studio maar dat gaat niet.
De helling overgangen zien er niet uit en als je hetzelfde in een bocht doet dan sluiten de rails niet aan.
Tunnels zijn ook niet echt goed.
Je moet meestal eerst door de berglaag heen en dan zit je ineens in de berg, geen gezicht.
Ik heb 3d  train studio aardig doorgezaagd.
Leuk programma , hou me ten goede , maar heeft beperkingen en heeft hier en daar nog wat afwerking nodig.

Ton

Erare humanum est

Anyrail werkt perfect en makkelijk , en van beperkingen heb je geen last als je het programma koopt  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op juni 15, 2016, 16:44:16
Anyrail werkt perfect en makkelijk , en van beperkingen heb je geen last als je het programma koopt  ;)
Helemaal mee eens Jan alleen heb ik niet echt een heleboel railstukken nodig gehad.
Ok , soms kom ik een stuk of wat te kort als Anyrail begint te sputteren maar dan weet ik toch meestal een oplossing te vinden.
De 0n30 rails die ik gebruik is er in flex, flex, flex en drie soorten wissels.
Door de "te lange flexrails" melding uit te zetten kan je een hele grote baan maken met 50 stukken.

Ton

Erare humanum est